کد خبر 223303
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

افتتاح پروژه شهرک هنر با حضور وزیر فرهنگ در شهر پرند

افتتاح پروژه شهرک هنر با حضور وزیر فرهنگ در شهر پرند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پروژه مسکن هنرمندان، برای خبرنگاران و کارکنان وزارت ارشاد و همچنین سازمان‌های تابعه این وزارتخانه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم آغاز پروژه شهرک‌ هنر گفت: تعداد خبرنگاران تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۴ هزار نفر به ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار عضو صندوق اعتباری هنر داریم،افزود: هم برای کارکنان وزارتخانه، ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای وابسته هم برای اصحاب فرهنگ و هنر که آنها هم خانواده ما هستند، باید مسکن مناسب تهیه شود.این دوره، دوره رسیدگی به عقب ماندگی در حوزه خدمت رسانی به اصحاب فرهنگ و رسانه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مجلس شورای اسلامی به دنبال ایجاد حکمرانی نوین فرهنگی هستیم. بنده به عنوان مسئول این اتفاق اعلام می‌کنم این مسیر با شتاب و تدبیر در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: پروژه مسکن هنرمندان، برای خبرنگاران و کارکنان وزارت ارشاد و همچنین سازمان‌های تابعه این وزارتخانه ادامه خواهد داشت. همه برای ایجاد یک دوره طلایی برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در کنار هم هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha