کد خبر 223293
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

برگزاری اجتماع بزرگ عاشقان آرمان در اکباتان

برگزاری اجتماع بزرگ عاشقان آرمان در اکباتان

دبیر ستاد مردمی برگزاری اولین سالگرد شهید آرمان علی وردی گفت: اجتماع بزرگ عاشقان آرمان در اکباتان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ مرتضی متشرعی مداح اهل بیت (ع) و دبیر ستاد مردمی برگزاری اولین سالگرد شهید آرمان علی‌وردی با اشاره به برنامه‌های این مراسم اظهار داشت: روز جمعه ۵ آبان ساعت ۱۴:۳۰ در شهرک اکباتان خیابان ورزش که مقتل شهید آرمان علی‌وردی است، برنامه با قرائت زیارت عاشورا آغاز می‌شود. گروه‌های سرود نجم‌الثاقب، بشری و انصارالمهدی (عج) هم در طی برنامه آثار خود را اجرا می‌کنند.

وی افزود: قرائت قرآن توسط حبیب صداقت نفر اول مسابقات بین‌المللی انجام می‌شود. سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سیدعلیرضا حسینی و مداحی حاج سعید حدادیان، امیر عباسی و محمدحسین حدادیان هم مرثیه‌خوانی می‌کنند. همچنین ابوذر روحی هم در این مراسم سرودخوانی خواهد داشت.

متشرعی تصریح کرد: همچنین بعد از نماز مغرب نیز جلسه‌ای در مسجد امام علی (ع) شهران، محل زندگی این شهید بزرگوار با سخنرانی علی اکبر رائفی‌پور و مداحی امیر عباسی و علی پورکاوه برگزار خواهد شد.

این مداح اهل بیت (ع) افزود: این مراسم‌ها با حضور پرشور مردم انقلابی و ساکنین شهرک اکباتان و اهالی منطقه ۵ و همچنین نوجوانان و جوانان عزیز و همشهریان تهرانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حواشی این مراسم چایخانه حضرت رضا (ع) توسط خادمیاران رضوی منطقه ۵ و همچنین موکب‌های پذیرایی و فرهنگی و کودک و نوجوان هم برپا می‌شود تا از میهمانان پذیرایی کنند، افزود: از همه و مردم تهران و اطراف این شهر دعوت می‌کنیم تا با حضور خود زینت بخش این مجلس باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha