کد خبر 223244
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

تمدید کارت هوشمند سوخت بیش از سه هزار راننده بوشهری

تمدید کارت هوشمند سوخت بیش از سه هزار راننده بوشهری

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری، سه هزار و ۹۴۲ کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل کالای در ایناستان تمدید شده است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ مهدی شهابی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اطلاعات موجود در کارت هوشمند رانندگان در راستای تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تقلبی و تکراری، ایجاد گردش کار آنلاین، سهولت در صدور بارنامه، ثبت تخلفات راننده و سیستم نوبت‌دهی در پایانه‌های بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: طی نیمه نخست سال جاری ۱۷۳ کارت هوشمند ناوگان باری و ۱۳۱ کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل کالا صادر شده است.

شهابی یادآور شد: تمدید کارت هوشمند رانندگان وانت باری ۱۴۰ مورد، صدور کارت هوشمند رانندگان وانت باری هفت مورد و صدور کارت هوشمند ناوگان وانت بار به تعداد ۱۲ مورد از ابتدای سال جاری انجام شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۲ هزار و ۴۵۹ مورد نظارت بر عملکرد فعالیت رانندگان فعال ناوگان حمل و نقل کالا با انجام بازدیدهای دوره‌ای اجرا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در حال حاضر سه هزار و ۳۲۰ ناوگان باری و هزار و ۵۷۷ وانت بار در استان فعال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha