کد خبر 223192
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

تمرکز آمریکا بر نیازهای اسرائیل

تمرکز آمریکا بر نیازهای اسرائیل

وزیر امور خارجه آمریکا امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: بر نیازهای اسرائیل تمرکز کرده‌ایم.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «اِن بی سی» در سخنانی گفت: ما نگران تشدید احتمالی تنش ها علیه نیروهای خود در خاورمیانه (غرب آسیا) هستیم.

وزیر امور خارجه آمریکا در این باره ادامه داد: ما درباره اتخاذ تدابیر مناسب برای حفاظت از نیروهای خود در خاورمیانه (غرب آسیا) تردید نخواهیم کرد. امیدواریم گروگان های بیشتری را در نوار غزه آزاد کنیم.

«آنتونی بلینکن» با تکرار مواضع خصمانه واشنگتن علیه تهران ادعا کرد: احتمال تشدید درگیری ها در خاورمیانه (غرب آسیا) به دلیل اقدامات عوامل ایران وجود دارد! احتمال تشدید قابل توجه تنش ها و وقوع حملات علیه نیروها و شهروندان مان در سراسر منطقه نیز وجود دارد.

وی که تسلیحات مورد نیاز اشغالگران قدس برای کشتا مردم غیرنظامی در سراسر اراضی فلسطین را در اختیار تل آویو قرار داده است، با طرح ادعایی عوام فریبانه مدعی شد: نگران احتمال شیوع بیماری ها در نوار غزه به دلیل استفاده از آب های آلوده هستیم! من از اسرائیل می‌خواهم که عملیات نظامی خود در غزه را مطابق با قانون انجام دهد!

این مقام آمریکایی با اذعان به خوی وحشی گرایانه واشنگتن علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: ما در حال حاضر روی ارائه آنچه اسرائیل برای دفاع (!) از خود نیاز دارد، تمرکز می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha