کد خبر 223178
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

نشست طرح‌واره جام شهدا فوتبال برگزار شد

نشست طرح‌واره جام شهدا فوتبال برگزار شد

نشست طرح‌واره جام شهدا فوتبال یکشنبه ۳۰ مهرماه در معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سیدمحمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با تاکید برای برگزاری بهتر این جام مطالبی را ارائه داد. 

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برگزاری این جام یک تکلیف برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین ورزشکاران است. 

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست  درخصوص برگزاری جام شهدا فوتبال گفت: زمان برگزاری این جام در دی ماه است.  سه تیم از باشگاه‌های داخلی کشور و سه تیم از کشورهای حوزه مقاومت از جمله عراق، سوریه و لبنان نیز در این جام حضور خواهند داشت. 

محمود اسلامیان، مشاور عالی فدراسیون فوتبال در این نشست با اشاره به زمان برگزاری این جام در سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در برگزاری با شکوه این جام تاکید کرد. 

محمد میرکاظمی، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با اشاره به نگاه بنیاد به ورزش گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران ورزش را بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد می‌دانند برای همین با توجه به جایگاه ورزش فوتبال طرحی را برای برگزاری مسابقات جام مقاومت فوتبال برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha