کد خبر 223118
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

بهره مندی زوج های دهه شصتی قزوین از تسهیلات کم بهره

بهره مندی زوج های دهه شصتی قزوین از تسهیلات کم بهره

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: زوج‌های دهه ۶۰ ساکن در روستاهای استان می‌توانند از تسهیلات کم بهره ازدواج به مبلغ پنج میلیارد ریال بهره مند شوند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ کبری علیخانی ضمن بیان این مطلب افزود: برای دریافت این تسهیلات، تاریخ تولد زوج ها بایستی از اول فروردین سال ۶۰ تا پایان اسفند ماه سال ۶۹ و تاریخ عقد آنان نیز از ۳۰ خرداد ماه تا پایان سال جاری باشد.

وی، نرخ سود این تسهیلات را چهار درصد اعلام کرد و یادآور شد: تسهیلات یاد شده مصوب بانک مرکزی بوده و به زوج‌ها اعطا می‌شود و بازپرداخت آن نیز ۳۶ ماه تعیین شده است.

علیخانی در مورد جزییات این تسهیلات، تشریح کرد: این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال برای ازدواج، تا سقف ۲ میلیارد ریال برای خرید جهیزیه و ۲ میلیارد ریال دیگر نیز برای تسهیلات اشتغال فراهم شده است.

به گفته این مسوول، با توجه به محدودیت زمانی برای دریافت تسهیلات،‌زوج‌های قزوینی ساکن در روستاهای استان می‌توانند با مراجعه به درگاه معاونت امور زنان ریاست جمهوری، از نحوه ثبت نامه و جزییات بیشتر تسهیلات مطلع شوند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین خاطرنشان کرد: تسهیلات اعطایی ازدواج برای جوانان از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم و در راستای اجرای هرچه بهتر از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha