کد خبر 223108
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

در یادواره ۳۵۲ شهید زرهی و شهدای مدافع حرم و امنیت عنوان شد:

 زخم طوفان الاقصی بر جان رژیم صهیونیستی ترمیم نخواهد شد

 زخم طوفان الاقصی بر جان رژیم صهیونیستی ترمیم نخواهد شد

 یادواره ۳۵۲ شهید زرهی دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت  از سوی تیپ مکانیزه 20رمضان نیروی زمینی سپاه  در تالار فدک تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ در این گردهمایی ضمن تجلیل از رزمندگان،فرماندهان و پیشکسوتان زرهی و خانواده‌های شهدای زرهی، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، حمایت از آرمان فلسطین مورد تاکید قرار گرفت.

 سردار ابراهیم جباری مشاور فرماندهی کل سپاه طی سخنانی در این گردهمایی گفت: زخم عمیق طوفان الاقصی بر پیکره رژیم صهیونیستی، غیر قابل ترمیم است و جان رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت.
 وی افزود: زخم عمیقی که در نتیجه ی پیروزی اخیر مجاهدان فلسطینی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد آمد،  به فروپاشی این رژیم خواهد انجامید.

 سردار جباری با اشاره به جنایات جنون آمیز رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان گفت: حماسه پیروزی مدافعان فلسطینی به قدری برای رژیم صهیونیستی دردناک بوده است که برای التیام آن به هر جنایتی متوسل شده و بر کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان بی دفاع متمرکز شده است.

 وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی از سر استیصال شکست و درماندگی است و البته این جنایات نمی‌توانند مانع از فروپاشی این رژیم شوند.

 مشاور فرماندهی کل سپاه در این گردهمایی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط قرار گرفته و بخشی از بمباران‌های اخیر غزه با کمک مستقیم و غیر مستقیم دولت آمریکا در حال انجام است.

 وی افزود: البته این حرف غلطی است که چون آمریکایی‌ها پشتیبان رژیم صهیونیستی هستند، این رژیم فرو نمی‌باشد.

 سردار ابراهیم جباری گفت: عملیات موفق مبارزان فلسطینی، بر افسانه کارآمدی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی خط بطلان کشید و ثابت شد که برخلاف ادعاها و بزک‌های رسانه‌ای، رژیم صهیونیستی به فروپاشی نزددیک‌تر است.

 جباری خاطرنشان کرد: محور مقاومت، رویای حاکمیت آمریکا در منطقه را به یأس تبدیل کرده است.
 وی افزود: زخمی که بر پیکر هیولای جنایت پیشه و کودک کش رژیم صهیونیستی نشانده شد فروپاشی آن را شدت و سرعت خواهد بخشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha