کد خبر 222975
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

سردار مصدق خبر داد؛

دستگیری فعالان غیرمجاز ارزی در پایتخت

دستگیری فعالان غیرمجاز ارزی در پایتخت

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ از شناسایی محل فعالیت ۵ فعال غیر مجاز ارزی با گردش مالی بیش از ۱۵۳ میلیارد ریال طی دوماه و دستگیری آنها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار مسعود مصدق جانشین پلیس تهران بزرگ گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی در مبارزه با اخلال گران بازار ارز و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیر مجاز ارزی توسط افرادی در یک دفتر کار در محدوده "نارمک" تهران عوامل این پلیس، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، فردی با همکاری ۴ تن از همدستانش از سال ۱۴۰۰ به خرید و فروش غیر مجاز ارز می‌پردازد و با توجه به سوابق موجود و اسناد جمع آوری شده مشخص شد متهمان در طی کمتر از دو ماه بیش از ۳۰۰ هزار دلار آمریکا به ارزش ۱۵۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معاملات ارزی داشته اند.

این مقام ارشد پلیس افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی و استعلام‌های انجام شده مشخص شد متهمان از دلالان ارزی و ۱۱۷ فقره حساب بانکی مرتبط با این افراد فعال است و این افراد اجاره کردن کارت ملی سایر افراد اقدام به خرید ارز سهمیه‌ای و سپس فروش آن به نرخ آزاد می‌کنند.

جانشین پلیس تهران ابراز داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی و پی جویی های انجام شده متهمان پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهشان در محدوده "نارمک" تهران دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار مصدق در خاتمه از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha