کد خبر 222857
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

دریچه‌های فاضلاب بوشهر به رنگ پرچم رژیم صهیونیستی درآمد

دریچه‌های فاضلاب بوشهر به رنگ پرچم رژیم صهیونیستی درآمد

جوانان بوشهری در حرکتی خودجوش، دریچه‌های فاضلاب بوشهر را به رنگ پرچم رژیم صهیونیستی درآوردند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ این روزها که کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر، چشم بر جنایات رژیم صهیونیستی بسته و نه تنها اقدامی در جهت رسوایی ظلم و جنایات جنگی این رژِم منحوس بر علیه زنان و کودکان بی پناه «غزه» نمی‌کنند بلکه جای ظالم با مظلوم را عوض کرده اند، تعدادی از جوانان بوشهری در حرکتی اعتراض‌آمیز اقدام به طراحی پرچم اسرائیل بر دریچه‌های فاضلاب شهری کردند.

علی حیدری که در حال ترسیم نقشه اسرائیل بر درب فاضلاب شهری بود، گفت: همان گونه که امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بر سرنگونی اسرائیل صحه گذاشته‌اند، امروز نیز شاهد موج جدیدی از مقاومت مردم فلسطین علیه این رژیم کودک کش هستیم که نوع حملات صهیونیست‌ها در مقابل غیرنظامیان فلسطینی نشانه‌ای از افول اسرائیل است.

وی ادامه داد: در کنار حضور در شبکه‌های اجتماعی برای «جهاد تبیین» از عملکرد ظالمانه رژیم صهیونیستی و با اعتقاد به محو آن‌ها از روی زمین، جایگاه آن‌ها را در منجلابی از فاضلاب دیده و به همین بهانه با طراحی پرچم منحوس آن‌ها بر درب فاضلاب‌های شهری، جایگاه آینده آن‌ها را ترسیم کرده‌ایم.

این شهروندی بوشهری عنوان کرد: چند طرح گرافیکی نیز برای معرفی بیشتر خوی وحشی‌گیری رژیم منحوس صهیونیستی در حوزه‌های دیگر شهری پیش‌بینی شده که به زودی رونمایی می‌شود.

حجت الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: به منظور همدلی با مردم مظلوم فلسطین و به خصوص «غزه» چندین پویش مردمی در این استان انجام و یا برای اجرای آن در حال برنامه‌ریزی هستند.

وی افزود: اجتماعات سراسری مردمی در سطح شهرهای این استان، اجرای پویش «#حریفت منم»، اجتماع بزرگ کادر درمانی استان برای اعلام آمادگی در یاری رساندن به مردم مظلوم غزه و اجتماع و اعلام همبستگی مادران و کودکان بوشهری به مادران و کودکان غزه از جمله برنامه‌هایی است که با محوریت مردم این استان برای حمایت از مردم غزه بخشی انجام و بخشی نیز برای اجرا در حال برنامه ریزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha