کد خبر 222638
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

محسن رضایی: ایران به دقت صحنه جنگ غزه را رصد می‌کند

محسن رضایی: ایران به دقت صحنه جنگ غزه را رصد می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران به دقت صحنه جنگ غزه را رصد می‌کند و معتقدیم این وضعیت نباید ادامه پیدا کند اما حوادث بسیار مهمی در حال رخ‌دادن است و باید آماده باشیم.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ محسن رضایی با اشاره به تحولات منطقه و جنگ غزه، گفت: حتی هیتلر و جلادان تاریخ هم به بیمارستان‌ها حمله نمی‌کردند. از این به بعد بایدن یا سازمان حقوق بشر چه جوابی برای دفاع از حقوق بشر خواهند داشت؟ اگر این موضوع را مطرح کنند چیزی جز تمسخر خودشان نخواهد بود.

وی افزود: یک رژیم غاصب به جای اینکه در جنگ با رزمنده‌ها و نظامیان مبارزه کند، مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را بمباران می‌کند؛ این جنایات بزرگی است که در حال رخ دادن است. به آنان که می‌پرسند چرا باید به فلسطین کمک کنیم باید پاسخ داد آگاه باشند مسئله اسرائیل تنها مسئله فلسطینی‌ها نیست.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا یادآور شد: ملت ما از  اسرائیلی‌ها آسیب دیده‌ است. در جنگ صدام علیه ایران، اسرائیل و آمریکا نقش اول را داشتند. در ترور دانشمندان ایران آنان عامل اصلی بودند، قطعنامه‌ برجام را آنان با کمک ترامپ دفن کردند. هرجا ایران می‌خواهد ارتباطات بین‌المللی داشته باشد اسرائیل نقش مخرب ایفا ‌می‌کند و جنایات این کشور علیه ایران بسیار بزرگ است. مردم ما از این جنایات آگاه هستند.

رضایی با طرح این پرسش که آیا ایران وارد صحنه می‌شود یا خیر؟ گفت: ایران به دقت در حال رصد و مشاهده صحنه است. معتقدیم این وضعیت نباید ادامه پیدا کند. چهره واقعی اسرائیل و حامیانش مشخص شده است. می‌بینیم در بیانیه محکومیت حمله به بیمارستان که توسط بایدن و مکرون صادر شد اسمی از عامل حمله آورده نشد. حوادث بسیار مهمی در حال رقم خوردن است و باید آماده باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha