کد خبر 222613
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

ابلاغ بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال‌زایی بوشهر

ابلاغ بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال‌زایی بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر از ابلاغ بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال‌زایی استان خبر داد و گفت: تعاونی‌های بوشهر می‌توانند از خط اعتباری ۳ هزار میلیارد تومانی برای بهبود شرایط و فضای کسب‌وکار استفاده کنند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ مصدق کشاورزی توزیع عادلانه ثروت و عدالت اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: 3 هزار و 574 شرکت تعاونی در استان بوشهر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، خدمات، صنعت راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 138 تعاونی در بخش خدمات در استان فعال است تصریح کرد: تعاونی بخش خدمات استان بوشهر با 10 هزار و 711 عضو زمینه اشتغال بیش از 25 هزار و 800 نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به تعاونی در بخش کشاورزی استان پرداخت و خاطرنشان کرد: در این بخش یک‌هزار و 62 تعاونی با شش هزار و 445 عضو فعال و اشتغال 15 هزار و 775 نفر را ایجاد کرده است.

کشاورزی تعداد تعاونی بخش صنعتی استان بوشهر 626 تعاونی ذکر و بیان کرد: در این حوزه با عضویت 3 هزار و 657 نفر بیش از 9 هزار و 100 فرصت شغلی فراهم کرده است.

وی نظارت بر فعالیت تعاونی‌های فعال استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر نظارت میدانی، تمامی تعاونی‌های فعال استان هر روز عملکرد خود را در سامانه جامع هوشمند تعاون ثبت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تأکید بر توزیع عادلانه ثروت و عدالت اجتماعی در بخش تعاون گفت: اراضی سایت‌های پرورش میگو به 110 تعاونی بر اساس سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی واگذار شد.

کشاورزی، رشد بی سابقه میزان اعتبار تسهیلات اشتغال‌زایی با حمایت دولت سیزدهم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: از محل تبصره 18 قانون بودجه، امسال بیش از 3 هزار و 300 میلیارد تومان به طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی تزریق می‌شود که گامی در ایجاد فرصت‌های جدید شغلی است.

وی از تخصیص 120 میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی خبر داد و بیان کرد: امسال تنوع بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی افزایش یافته و به آنها اعلام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به پرداخت یک‌هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره 16 اضافه کرد: تعاونی‌های استان بوشهر می‌توانند از ظرفیت به وجود آمده از خط اعتباری 3 هزار میلیارد تومانی برای  بهبود شرایط و فضای کسب‌وکار خود استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha