کد خبر 222593
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

در آئین اختتامیه جشنواره ملی‌ هنری فانوس مطرح شد؛

«فانوس» پُلی بین گنجینه‌ دفاع مقدس، هنرمندان و نسل جوان است

«فانوس» پُلی بین گنجینه‌ دفاع مقدس، هنرمندان و نسل جوان است

«محدثی خراسانی» گفت: این جشنواره تلاش کرده پل پیوند گنجینه‌ی لایزال فرهنگ ایثار و شهادت با هنرمندان به ویژه هنرمندان نسل جوان باشد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ «مصطفی محدثی خراسانی» دبیر اجرایی جشنواره ملی هنری فانوس در آیین اختتامیه این جشنواره در تبریز اظهار داشت: آیین اختتامیه جشنواره هفتم فانوس با طوفان الاقصی و فروافتادن نقاب چهره‌ی صهیونیسم مقارن شد و نسیمی از سال‌های دفاع مقدس و مقاومت در این همایش وزیدن گرفت.

محدثی خراسانی در خصوص آثار دریافتی، بیان داشت: بیش از چند هزار هنرمند از سراسر کشور در پنج بخش موسیقی و سرود، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش آموزی ده هزار و هفتصد اثر به دبیرخانه ارسال کردند.

دبیر هفتمین جشنواره ملی فانوس گفت: در نهایت ۶۰ اثر در سطح ملی توسط داوران برگزیده شدند که در آیین اختتامیه مورد تجلیل و تفقد قرار خواهند گرفت.

وی افزود: این جشنواره تلاش کرده پل پیوند گنجینه‌ی لایزال فرهنگ ایثار و شهادت با هنرمندان به ویژه هنرمندان نسل جوان باشد.

محدثی با بیان اینکه دو هزار دانش آموز در جشنواره امسال شرکت داشتند، بیان داشت: رویکرد جدید این جشنواره در سال جاری افزودن بخش دانش آموزی بود تا بتوانیم دایره تولیدکنندگان و مخاطبانی که امتداد این مسیر را عهده‌دار خواهند شد، بیفزایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha