کد خبر 222543
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی حمله وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی حمله وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی

اکنون زمان آن رسیده است که دولتهای ساکن و منفعل در برابر جنایات بی حد و حصر صهیونیستها، تکلیف خود رادر حمایت از حق یا باطل مشخص کنند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ و به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در واکنش به حمله وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه بیانیه ای صادر کرد در این بیانیه آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی در ادامه جنایات خود در نوار غزه، دست به یک کشتار جمعی آشکار زد و صدها نفر انسان بی پناه را در حمله ای با سلاح نامتعارف به بیمارستان المعمدانی به شهادت رساند. این جنایت تاریخی، سندی آشکار بر مظلومیت کودکان و زنانی است که بادستان خالی در برابر رژیمی متوحش با ماهیتی غیر انسانی ایستاده اند و حیات آنها بیش از پیش در سایه سکوت سازمانهای بین المللی و همراهی بازیگران غربی مورد تهدید قرار گرفته است. 

قطعا نمی توان نقش آمریکا، اتحادیه اروپا و دیگر حامیان و مهره های منطقه ای رژیم اشغالگر قدس را در وقوع این جنایت تمام عیار نادیده انگاشت. بدون شک خون پاک این شهدای مظلوم، در آینده ای بسیار نزدیک گریبانگیر بانیان و عاملان این جنایت گردیده و جبهه مقاومت ، هرگز از کنار این وقاحت و نسل کشی آشکار نخواهد گذشت. 

اکنون زمان آن رسیده است که دولتهای ساکن و منفعل در برابر جنایات بی حد و حصر صهیونیستها، تکلیف خود رادر حمایت از حق یا باطل مشخص کرده و به موج خروشان حامیان جهانی ملت مظلوم فلسطین بپیوندند. محاکمه و مجازات تمامی عوامل و حامیان کشتار اخیر بیمارستان المعمدانی و دیگر جنایات صهیونیستها در غزه ، مطالبه همه انسانهای آزاده و با شرافت در سرتاسر دنیا محسوب می شود. بدون شک بر اساس وعده الهی و حقایقی که در صحنه نبرد علیه دشمن صهیونیستی شاهد آن هستیم، زمان زیادی تا آن لحظه باقی نمانده است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بار دیگر جنایت بزرگ رژیم اشغالگر قدس را قویا محکوم کرده و ضمن تسلیت به ملت مظلوم فلسطین و بازماندگان این جنایت، شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال مسئلت می نماید. 

روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha