کد خبر 222530
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

عصر امروز برگزار شد؛

گردهمایی بزرگ مردم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان انقلاب

گردهمایی بزرگ مردم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان انقلاب

راهپیمایی و گردهمایی بزرگ  مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با حضور رییس جمهور میدان انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ راهپیمایی و گردهمایی بزرگ  مردمی  در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و   کشتار مردم بی‌گناه فلسطین با حضور رییس جمهور میدان انقلاب برگزار شد.

در این گردهمایی  مردم به صورت خودجوش خود را از مسیرهای منتهی به میدان انقلاب، به محل برگزاری تجمعات رساندند و با سر دادن، شعارهای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل کودک کش حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

رئیسی در بخشی از سخنرانی خود گفت: مردم فلسطین و منطقه همواره فریاد زده‌اند و هیچ زمان جریان ایستادگی و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی کمرنگ نشده است. رژیم صهیونیستی که حریف نیروهای مقاومت نشده، حمله به کودکان و زنان را آغاز کرد. آنها فکر کردند با این حمله می‌توانند شکست خود را جبران کنند اما این شکست با جنایات جنگی جبران نخواهد شد. این شکست به هیچ عنوان ترمیم نخواهد شد.

در این مراسم برخی از چهره های سیاسی  از جمله محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت  و تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله سید محمدرضا میرتاجدینی نماینده مردم تبریز  نیز حضور داشتند. 

مردم با فریادهای" لبیک یا خامنه ای، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و با شعارهایی مثل  مرگ بر اسرائیل کودک کش خشم و نفرت خود را به گوش جهانیان رساندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha