کد خبر 222482
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

تاب‌آوری دنیا در قبال جنایات صهیونیست‌ها به نقطه پایان رسید

تاب‌آوری دنیا در قبال جنایات صهیونیست‌ها به نقطه پایان رسید

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: تاب‌آوری دنیا در قبال جنایات صهیونیست‌ها به نقطه پایان رسید.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ حجت الاسلام محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تشریح فرمایشات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در دیدار اخیرشان با نخبگان و استعدادهای برتر علمی درباره صهیونیست‌ها نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه، قطع ضروری بمباران‌ها را مورد تأکید قرار دادند و با اشاره به نقش ملموس آمریکایی‌ها در سیاست‌گذاری اقدامات صهیونیست‌ها فرمودند: "ملت‌های مسلمان و حتی مردم غیرمسلمان جهان از جنایات جاری رژیم اشغالگر جداً عصبانی هستند و اگر این وحشی‌گری‌ها ادامه یابد، مسلمانان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد. "

در تشریح فرمایشات رهبر حکیم انقلاب اسلامی سه نکته اساسی وجود دارد که لازم است مدنظر قرار گیرد: نخستین نکته، مربوط به همپوشانی واشنگتن و تل آویو در جنایت و نسل‌کشی تمام‌عیاری است که در غزه رخ می‌دهد. حضور حداقل دو هزار نظامی آمریکایی در نزدیکی نوار غزه (در وضعیت آماده‌باش) و حمایت ماهواره‌ای و اطلاعاتی کشورهای آمریکا و فرانسه از بمباران مناطق مسکونی در غزه، جملگی نمادهای مشارکت عینی غرب در نسل‌کشی فلسطینیان به شمار می‌آید. در چنین شرایطی، نباید اسیر القائات رسانه‌ای غرب، مبنی بر عدم هم‌پوشانی راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شد. معدود اختلافاتی که در عرصه تاکتیکی میان این بازیگران کودک‌کش وجود دارد، معطوف به ترس و وحشت خاص واشنگتن و اتحادیه اروپا نسبت به توحش بی‌حد و حصر تل‌آویو و تبعات این بازی خطرناک است.

دومین نکته مربوط به حد تاب‌آوری افکار عمومی دنیا، خصوصاً مسلمانان در قبال جنایات و نسل‌کشی رژیم اشغالگر قدس در غزه است. بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه که منجر به شهادت بیش از هزار زن، کودک، پیر و جوان شد، تاب‌آوری دنیا در قبال جنایات صهیونیست‌ها را به نقطه پایان بسیار نزدیک کرد و قطعاً زمان آن رسیده که رژیم اشغالگر قدس ثمره این جنایت و دیگر جنایات خود در غزه و دیگر نقاط فلسطین را مشاهده کند. قطعاً سانسور این جنایات با استفاده از پیچیده‌ترین تکنیک‌ها و مهارت‌های تبلیغاتی نیز امکان‌پذیر نیست، زیرا جبهه فرهنگی مقاومت اجازه روایت سازی‌های جعلی و دروغین را از صهیونیست‌ها در جریان جنگ غزه سلب کرده است.

سومین نکته، مربوط به پیوند و همدردی انسان‌های آزاده دنیا در دفاع از مظلومیت ساکنان غزه است. امروز خشم و خروش از جنایات صهیونیست‌ها محدود در حوزه جغرافیایی و فرهنگی جهان اسلام نبوده و از آمریکای لاتین گرفته تا شرق آسیا، جملگی در مواجهه با حکومتی اشغالگر و نامشروع به نام رژیم صهیونیستی بپا خاسته‌اند. برخی دولت‌های غربی مانند فرانسه و آلمان، نهایت تلاش خود را جهت جلوگیری از تشکیل اجتماعات مدنی و شهروندی در مخالفت با موجودیت و جنایات رژیم صهیونیستی به کار گرفتند و حتی هرگونه اعتراضی در حمایت از ساکنان و کودکان بی‌پناه غزه را مصداق یهودی‌ستیزی تلقی کرده و آن را جرم‌انگاری کردند. با این حال، چنین اقدامات ضد حقوق بشری و وقیحانه‌ای نیز نتوانست مانع ازحضور گسترده و پیوسته مسلمانان و پیروان سایر ادیان الهی در خیابان‌های پاریس، برلین و لندن شود. این همان حماسه‌ای است که تکمیل آن، راه را برای استمرار حیات شوم غده سرطانی صهیونیسم و حامیان آن خواهد بست ان‌شاءالله.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha