کد خبر 222481
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

آغاز فروش بلیت دیدار بازی پرسپولیس و پیکان

آغاز فروش بلیت دیدار بازی پرسپولیس و پیکان

رییس هیات فوتبال استان قزوین از آغاز فروش بلیت دیدار تیم های پیکان و پرسپولیس از هفته ششم رقابت های لیگ برتر از طریق درگاه باشگاه شمس آذر قزوین خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حسین باجیوند روز چهارشنبه ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه طی روز گذشته تیم پیکان تهران به علت آماده نبودن زمین خود جهت رویارویی با تیم پرسپولیس، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین را برای این دیدار معرفی کرد، مقدمات کار برای این مسابقه از سوی هیات فوتبال استان فراهم شد.

به گفته وی، هواداران این ۲ تیم‌ می توانند از یک ساعت دیگر با مراجعه به درگاه باشگاه شمس آذر قزوین برای تماشای این دیدار بلیت خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد:‌ فروش بلیت برای تیم پرسپولیس و پیکان از قانون ۱۰ به ۹۰ پیروی می‌کند، یعنی تیم پرسپولیس به عنوان میهمان بازی ۱۰ درصد سهم بلیت را دارد و تیم پیکان به عنوان میزبان می تواند ۹۰ درصد از مجمع بلیت ها را به خود اختصاص دهد.

باجیوند در خصوص تمرین این ۲ تیم پیش از آغاز مسابقه، خاطرنشان کرد: در این رابطه هیچ گونه هماهنگی از قبل صورت نگرفته است و تیم‌ها نیز زمان حضور خود را در قزوین تا این ساعت اعلام نکرده‌اند.

وی تاکید کرد: نشست خبری سرمربیان این ۲ تیم نیز عصر امروز و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار خواهد شد.

رییس هیات فوتبال استان قزوین تاکید کرد: مسابقه تیم های پیکان و پرسپولیس تهران از هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) ۲۷ مهرماه جاری و از ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود.

در حال حاضر تیم پیکان با ۶ بازی و با کسب ۶ امتیاز در رتبه نهم و پرسپولیس تهران با پنج بازی و کسب ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول رقابت های لیگ برتر ایران قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha