کد خبر 222459
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

وزرای گردشگری ایران و عربستان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

وزرای گردشگری ایران و عربستان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

وزرای گردشگری ایران و عربستان در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در ازبکستان، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سیدعزت الله ضرغامی امروز- چهارشنبه ۲۶ مهرماه- در دیدار با احمد الخطیب وزیر گردشگری عربستان که در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در ازبکستان، انجام شد با اشاره به جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین اظهارداشت: لازم می‌دانم در ابتدا ناراحتی عمیق خود و جهان اسلام را به خاطر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام کنم.

وی گفت: نسل کشی که آغاز شده به ویژه حملات وحشیانه به بیمارستان در غزه در تاریخ کم‌سابقه است و ایران و عربستان وظیفه مهم و رسالت تاریخی مشترکی برای روشنگری درباره رفتار رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم فلسطین دارند.

احمد الخطیب وزیر گردشگری عربستان نیز در این دیدار در سخنانی گفت: بسیار خوشحالم که روابط بین ایران و عربستان مجددا گسترش یافته است ما کشورهای همسایه هستیم که تاریخ طولانی داریم.

وی نیز با محکوم کردن حملات اسرائیل به غزه افزود: ما بیانیه‌های زیادی را علیه حمله اسرائیل به غزه صادر کردیم و ما موضع قوی در برابر این مسئله داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha