کد خبر 222440
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

«حیات» گزارش می‌دهد؛

پورعلی‌گنجی فصل را از دست می‌دهد؟

پورعلی‌گنجی فصل را از دست می‌دهد؟

مصدومیت شدید مرتضی پورعلی‌گنجی در بازی با قطر احتمال دارد به قیمت از دست دادن فصل فوتبالی و دوری او از جام ملت‌ها تمام شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته و در فینال تورنمنت اردن موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر صفر برابر قطر به پیروزی دست یابد و جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد. این بازی تیم‌ ملی‌ها مثل دیدارهای اخیرش بدون مصدومیت و خسارت نبود و در دقیقه 49 بازی بود که یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی دچار مصدومیتی شد که باعث شده نگرانی‌هایی نسبت به وضعیتش در اردو شکل بگیرد.

دقیقه ۴۹ بازی ایران و قطر بود که طی یک برخورد سنگین زانوی راست پورعلی‌گنجی به شکل دلخراشی پیچید. صحنه مصدومیت مدافع پرسپولیس آن‌قدر تلخ بود که همبازیان او به ویژه پرسپولیسی‌ها را به شوک فرو برد. پورعلی‌گنجی به دستور کادر پزشکی تیم ملی فورا تعویض شد تا برای مداوا راهی بیمارستان شود.

از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد هنوز میزان دقیق آسیب‌دیدگی مرتضی مشخص نیست اما طی ساعات اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی با توجه به نوع برخورد و مصدومیت این مدافع میانی و تاثیرگذار شکل گرفته است.

این در حالیست که پیش از این یاسین سلمانی نیز با مصدومیت مواجه شده بود و این تیم طی دیدارهای اخیر خود میلاد سرلک، مهدی ترابی و همچنین وحید امیری را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و باید دید وضعیت مرتضی پورعلی گنجی به چه شکل خواهد بود. 

در حال حاضر باید منتظر ماند تا بعد از خوابیدن ورم پای پورعلی‌گنجی و گرفتن MRI وضعیت دقیق مصدومیت او مشخص شود ولی اگر رباط صلیبی او دچار پارگی شده باشد فصل برای وی به پایان رسیده و هم تیم ملی او را در جام ملت‌ها در اختیار نخواهد داشت و هم پرسپولیس این بازیکن را در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا در اختیار نخواهد داشت.

پورعلی‌گنجی فصل را از دست می‌دهد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha