کد خبر 222387
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳

امروز در کشور عزای عمومی اعلام شد 

امروز در کشور عزای عمومی اعلام شد 

در پی جنایت جنگی رژیم کودک کش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه، دولت جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه 26مهرماه را عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ در پی جنایت بی رحمانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران، مجروحان، زنان، کودکان و نوزادن بی دفاع و بی پناه شد، دولت جمهوری اسلامی ایران، چهارشنبه 26مهرماه را عزای عمومی اعلام کرد.

براین اساس ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان این اقدام رایک جنایت جنگی وحشیانه ونسل کشی اعلام کردو گفت: رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود با ارتکاب به این نسل کشی، یکبار دیگر خوی درندگی خود را به همه جهان نشان داد و نشان داد کوچکترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین الملل در زمان جنگ ندارد. 

وی با اشاره به اینکه ایران عمیق ترین مراتب همدردی خود با ملت و مقاومت فلسطین ابراز می کند، عنوان کرد: بی شک خون شهدای مظلوم و بی دفاع این حادثه، عزم ملت و مجاهدت فلسطین در ایستادگی برای پاک کردن سرزمینشان از لوث وجود اشغالگران و جانیان، جزم تر خواهد شد.

 سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: از جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان انتظار می رود تا به مسئولیت خود در بررسی ابعاد این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران رژیم کودک کش صهیونیستی، عمل کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha