کد خبر 222384
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

حضرت پور در گفتگو با «حیات»؛

سفرهای بلینکن برای جلوگیری از کمک کشورهای منطقه به مقاومت طراحی شده است

سفرهای بلینکن برای جلوگیری از کمک کشورهای منطقه به مقاومت طراحی شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکا نمیخواهد قدرت های منطقه به مقاومت کمک کنند گفت:سفرهای وزیر امور خارجه آمریکا با هدف فشار بر کشورهای منطقه برای جلوگیری از کمک به مقاومت غزه در حال انجام است.

روح الله حضرت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، با اشاره به سفرهای پر تعداد مسئولین و سیاستمداران ایرانی و آمریکا به کشورهای منطقه به دنبال جنایات رژیم صهونیستی در نواره غزه گفت: سفرها و گفت و گوهای پر تعداد وزیر امور خارجه کشورمان به کشورهای تاثیرگذار در تحولات غزه و همچنین سفرهای پر تعداد بلینکن به کشورهای خاورمیانه از یک رالی سنگین سیاسی میان کشورهای حامی دولت تروریستی اسرائیل و محور ارزشمند مقاومت خبر می دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تلاش  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در روزهای اخیر معطوف همکاری بیشتر با کشورهای منطقه به منظور کمک به مقاومت اسلامی در غزه بوده و پیام هشدار به منظور جلوگیری از ورود زمینی و نظامی به غزه تبیین شده است.

حضرت پور خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی بداند که محور مقاومت منتظر سقوط پایگاه های خود در منطقه غزه و سپس در خطر قرار گرفتن مقاومت در دیگر کشورها نخواهد بود، همچنین جنایات این رژیم کودک کش را تحمل نخواهد کرد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ، آمریکا از هر زمان دیگری بیشتر در ضعف قرار دارد و این کشور نمی تواند همزمان در چند جبهه از جمله اوکراین، تایوان و غزه تقابل داشته باشد.

وی افزود: فعالیت های دیپلماتیک آمریکایی ها نمی تواند چهره جنایت کار صهیونیست ها را بپوشاند و خوشبختانه کشورهای مسلمان و ملت های آزاد جهان در مقابل این رژیم جنایت کار صف آرایی کرده اند با این حال سفرهای وزیر امور خارجه آمریکا با هدف فشار بر کشورهای منطقه برای جلوگیری از کمک به مقاومت غزه در حال انجام است.

حضرت پور در پایان گفت:  وزیر امور خارجه کشورمان، این هشدار را برای جهان تبیین کرده است که ایران از هیچ تلاشی برای دفاع از امنیت ملی خود و عمق استراتژیک مقاومت دریغ نخواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha