کد خبر 222341
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

پیکر ذاکر اهل‌بیت(ع) و مرثیه‌خوان مرحوم «سید جعفر ماهرخسار» در حرم مطهر رضوی آرام گرفت

پیکر ذاکر اهل‌بیت(ع) و مرثیه‌خوان مرحوم «سید جعفر ماهرخسار» در حرم مطهر رضوی آرام گرفت

مراسم تشییع و تدفین پیکر ذاکر اهل‌بیت(ع) و مرثیه‌خوان حرم مطهر رضوی مرحوم حجت‌الاسلام «سید جعفر ماهرخسار» از مقابل مهدیه مشهد به سوی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجعفر ماهرخسار از ذاکران مشهور اهل‌بیت(ع) در مشهد و حرم مطهر امام رضا(ع) صبح امروز ۲۵ مهر ماه با حضور پر شور مردم ولایتمدار مشهد، خادمان بارگاه ملکوتی رضوی و زائران و مجاوران از مقابل مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد و از ورودی باب الرضا(ع) با استقبال خادمان بارگاه ملکوتی رضوی وارد قطعه‌ای از بهشت شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، پس از ورود پیکر این پیرغلام اهل بیت(ع) به آستان نورانی شمس الشموس مراسم اقامه نماز میت توسط آیت‌الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در صحن کوثر حرم مطهر انجام شد و سپس پیکر این مداح و ذاکر دلداده به امام رضا(ع) در صحن آزادی حرم مطهر رضوی آرام گرفت.

گفتنی است حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجعفر ماهرخسار روز گذشته ۲۴ مهر ماه پس از گذشت یک دوره بیماری در بیمارستان رضوی مشهد دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha