کد خبر 222312
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

باید چهره پلید رژیم کودک‌کُش اسرائیل برای مردم تبیین شود

باید چهره پلید رژیم کودک‌کُش اسرائیل برای مردم تبیین شود

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به رونمایی از پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان هرمزگان گفت: با همکاری اهالی رسانه و مطبوعات باید چهره پلید رژیم کودک‌کُش اسرائیل برای مردم تبیین شود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سردار اباذر سالاری صبح امروز (بیست و پنجم مهرماه) در آئین رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»، اظهار کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همکاری ادارات و دستگاه‌های مرتبط در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شاخه‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر، بیان کرد: مصاحبه، گزارش خبری، سرمقاله، عکس، کلیپ، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، یادداشت، گزارش ویدیوی و پادکست از جمله بخش‌های این جشنواره هستند که علاقه‌مندان می‌توانند در هر کدام از این بخش‌ها شرکت کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، با اشاره به محورهای نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، بیان کرد: تمرکز بر شعار سال یعنی «مهار تورم، رشد تولید» مهم‌ترین محور جشنواره است اما علاوه بر آن محورهای دیگری نظیر جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی مورد توجه قرار دارند که شرکت کنندگان می‌توانند در این زمینه‌ها اقدام به تولید محتوا کنند.

سردار سالاری با ذکر این نکته که بخش ویژه «آزادی قدس» به تازگی به جشنواره افزوده شده است، تصریح کرد: باید با استفاده از ابزار رسانه چهره شیطانی رژیم غاصب صهیونیستی را آشکار کنیم و این را برای اهالی رسانه باید یک تکلیف دانست.

وی با ذکر این نکته که برملا کردن نقشه‌های دشمن در حوزه رسانه‌ای، مصداق بارز جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیست با نشان دادن عیان خوی حیوانی خود به تمام جهان، وحشی‌گری و ذات واقعی خود را نمایان کردند که این امر نیز ناشی از ضعف و درماندگی آن‌ها بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، شناساندن چهره پلید رژیم صهیونیستی را وظیفه اهالی رسانه دانست و اظهار کرد: سعی داریم فرصتی برای ارائه محتوا توسط خبرنگاران در این راستا قرار دهیم تا بخشی از چهره این رژیم کودک‌کُش که دم از حقوق بشر می زنند برای تمام مردم آشکار و نمایان شود.

سردار سالاری با اشاره به اهمیت امید آفرینی در جامعه از طریق تولید محتوای مفید و اثربخش، خاطرنشان کرد: اهالی رسانه می‌توانند از طریق برقراری ارتباط دوسویه میان مردم و مسئولین نقش مهمی را در حل مشکلات مردمی و منطقه‌ای ایفا کنند؛ از طرفی با ارائه نقد منصفانه و انعکاس دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، نقشه‌های دشمن را خنثی کنند و گام بزرگی در راستای تقویت هر بیشتر وحدت ملی بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha