کد خبر 222241
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

امیدآفرینی در جامعه  با جهاد لسانی محقق می شود

امیدآفرینی در جامعه  با جهاد لسانی محقق می شود

امام جمعه طبس گفت :بیان دستاوردهای نظام و انقلاب در راستای جهاد لسانی مورد تاکید است زیرا از این طریق می توان در جامعه و به خصوص برای قشر جوان امید آفرینی کرد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی شامگاه دوشنبه در دیدار با خبرنگاران و رسانه های شرکت کننده در تور رسانه ای راهیان پیشرفت اظهار کرد:  مستندسازی دستاوردهای نظام و دولت موجب امیدآفرینی بین مردم می شود و تلاش های استاندار خراسان جنوبی که به دغدغه مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین جامه عمل پوشاندند نیز جای تقدیر دارد. 

وی جهاد با جان، مال و زبان را به مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز جبهه مقاومت محصول تفکر جهاد جانی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است  بود که جایگاهی پیدا کرده و پوزه اسرائیل را به خاک مالیده است. 

امام جمعه طبس افزود : جهاد با مال هم در عرصه کرونا نمود پیدا کرد و  رزمایش کمک های مومنانه با فرمان رهبری شکل گرفت اما آنچه ضعف داریم و گلایه مقام معظم رهبری را در پی داشته جهاد لسانی است لذا باید خدمات نظام به شکل مناسب بیان شود

وی با بیان اینکه انقلاب معجزه قرن بود و استمرار آن معجزه بالاتر است زیرا با همه دشمنی ها تاکنون ایستاده و به حرکت خود ادامه داد اظهار کرد : در عرصه های علم و صنعت نخواستند پیشرفت کند اما اکنون شاهد سرعت و شتاب علمی در کشور هستیم. 

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: از همین رو رتبه های ایران با کشورهای  200 ساله برابری می کند و به کشورهای مطرح دنیا می توانیم تنه بزنیم. 

وی با اشاره به اینکه امروز دانش بومی در کارخانه‌های خراسان جنوبی موجب افتخار است لذا باید هویت ملی را در جوانان پرورش دهیم گفت: امروز در همین شهر طبس مطالبات مردم در چند سال اخیر تغییر کرده و اگر یک روز  آب و برق جزو خواسته بود الان  تقاضای اینترنت پرسرعت در روستاها دارند.

امام جمعه طبس گفت: اگر زمانی پزشک بنگلادشی ساکن طبس بود امروز فقط پنج پزشک متخصص زن داریم و تقریبا در همه حوزه پزشک متخصص حضور دارد که از خدمات نظام است. 

وی افزود : دستگاه ام. آر. ای که در شهرستان طبس مستقر شده نشان از اهمیت نظام به خدمت رسانی مردم دارد لذا در جهاد لسانی باید  مقابل امپراتوری رسانه امید آفرینی کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد : اگر خدمات نظام و واقعیت ها بیان نشود، جامعه و به خصوص قشر جوان دچار ناامیدی خواهند شد و باید منتظر فرار مغزها باشیم.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی هم با اشاره به هدف  برگزاری تور رسانه ای و روایت پیشرفت گفت:در جنگ جهانی رسانه ای قرار داریم و فضای مجازی تبدیل به فضای حقیقی شده و دشمن به روش های مختلف نسل گذشته و نسل آینده را هدف قرار داده تا  دستاوردهای نظام را نبینیم.

مهدی مرادی افزود: دشمن به دنبال بزرگنمایی ضعف هاست تا لذت خدمات و دستاوردهای نظام را نچشیم لذا هدف از تور رسانه ای انعکاس دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه اگر رسانه ها پیام نظام مقدس جمهوری اسلامی را نتوانند منتقل کنند دشمن به روش دیگر وراد عمل می شود ادامه داد: در خراسان جنوبی رسانه زرد نداریم و همه همراه، خدمات نظام را منعکس می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha