کد خبر 222233
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین ارتش و کمیته امداد استان کردستان منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین ارتش و کمیته امداد استان کردستان منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین ارتش و کمیته امداد استان کردستان به منظور ارائه خدمات بهتر به جامعه تحت پوشش منعقد شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ تفاهم‌نامه همکاری میان قرارگاه عملیاتی "لشکر 28 پیاده" ارتش و کمیته امداد استان کردستان به منظور محرومیت‌زدایی، کمک به مناطق محروم و ارائه خدمات به مددجویان نیازمند امضاء شد.

امیر حمیدرضا رحمت‌پور، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان ‌در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: ارتش نه تنها در حوزه نظامی بلکه در میدان های مختلف و خدمت رسانی به مردم استان، حضور فعال داشته و همواره نقش‌آفرینی می‌کند.

وی گفت: این تفاهمنامه در زمینه‌های ارائه خدمات اجتماعی، بهداشتطی و درمانی و هر نوع کمک ترابری و پشتیبانی در مناطق محروم سطح استان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان افزود: بیمارستان 524 تختخوابی سنندج، امکانات عظیم ترابری، انبار و مراکز ذخیره‌سازی و گروه‌های جهادی فعال نیروی زمینی ارتش برای همکاری مشترک در حوزه پیشرفت و آبادانی مناطق کم‌برخوردار مهیاست.

وی بیان کرد: احداث پل، در اختیار قراردادن خودروهای سنگین و سبک ارتش برای انتقال جهیزیه زوجین تحت پوشش، کمک در ترمیم و ساخت مسکن در شهرهای کم برخوردار، جاده‌سازی و ترمیم راه از جمله بندهای تفاهم نامه ارتش و کمیته امداد است.

رحمت‌پور عنوان کرد: کمک به بیماران صعب العلاج، در اختیار گذاشتن بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش، کمک به مردم مناطق کم برخوردار در حوزه آب رسانی و مواد غذایی، تامین امنیت برای مردم مناطق مرزی و کمک در حوزه بحران با همکاری کمیته امداد از دیگر بندهای این تفاهم نامه است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیا ه استان کردستان با بیان اینکه ارتش از بعد اقتدار، آمادگی و معنویت از جایگاه خوبی برخوردار است، ابراز داشت: در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و تمامیت ارضی کشور و استان جانمان را تقدیم می‌کنیم.

ارائه خدمات به افراد زیرپوشش کمیته‌امداد

رضا طوسی مدیرکل کمیته امداد استان کردستان نیز در این‌مراسم با ذکر اینکه این تفاهم‌نامه در 21 استان کشور از جمله کردستان اجرایی می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت و امکانات ارتش در راستای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف گام برداریم.

وی مردم‌داری و مردم‌محوری را از مهمترین ویژگی‌های نیروهای ارتش کردستان عنوان کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره برای مردم کشور و استانمان نماد غیرت و از خود گذشتگی است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به 35 فصل کاری و 94 فعالیت مختلف در امداد تصریح کرد: بیش از 72هزار خانواده؛ 160هزار نفر کردستانی تحت پوشش کمیته‌امداد بوده و از خدمات این‌ نهاد بهره‌مند است.

طوسی ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای ارتش در کردستان تصریح کرد: امیدواریم با همراهی این مجموعه بتوانیم خدمات موثرتر به مددجویان تحت پوشش امداد ارائه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha