کد خبر 222176
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین در گفتگو با «حیات»:

دنیا تحت تاثیر مظلومیت و مقاومت فلسطین قرار گرفته است + فیلم

دنیا تحت تاثیر مظلومیت و مقاومت فلسطین قرار گرفته است + فیلم

ابطحی گفت: در حال حاضر شاهدیم که تمام عدالت طلبان، روزنامه نگاران، ورزشکاران، فعالان و هنرمندان جهان تحت تاثیر مظلومیت و مقاومت فلسطین قرار گرفته اند.

سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره برگزاری اجتماع بزرگ یاوران فلسطین گفت: کشور ما همیشه معروف به حمایت ویژه از فلسطین بوده است و حتی قبل از انقلاب اسلامی نیز مصادیق بسیار زیادی در این زمینه داریم. در این حادثه اقشار مختلف مردم به دنبال راههایی برای حمایت از ملت فلسطین هستند تا وارد صحنه ای شوند که در حد وسع و شرایط خویش از آنان دفاع کنند.  

وی ادامه داد: بر این اساس خواستیم مسئولان سازمانهایی که در سطح تهران فعال هستند به اینجا بیاییند تا اقدامات و هماهنگی لازم در این زمینه انجام شود. در این زمینه 9 کمیته مصوب شد تا ملت ایران بتواند در حمایت از ملت فلسطین بیش از گذشته وارد صحنه شود.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین درباره تاثیر طوفان الاقصی بر شرایط جهان تشریح کرد: در حال حاضر شرایطی که در روزهای اول در سطح جهان حاکم بود و کشورهای اروپایی و سازمانهای جهانی احساس می کردند حماس اقدامی نامناسب درباره صهیونیستهای کشته شده انجام داده، متوقف شده است و در حال حاضر شاهدیم که تمام عدالت طلبان روزنامه نگاران، ورزشکاران، فعالان و هنرمندان جهان تحت تاثیر مظلومیت و مقاومت فلسطین قرار گرفته اند.

وی گفت: آنان به دنبال این هستند که با فشار بر اسراییل جنگ را متوقف کنند که اگر این اقدام صورت بگیرد، اسراییل با یک دنیا شکست جبران ناپذیر مواجه خواهد شد و شرایط را برای ادامه این رژیم منحوس سخت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha