کد خبر 222169
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

تغییر نسل، حاصل بررسی دلیل عملکرد ضعیف وزنه‌برداری در کمیته فنی!

تغییر نسل، حاصل بررسی دلیل عملکرد ضعیف وزنه‌برداری در کمیته فنی!

کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری تصویب کرد که برای تغییر نسل، جوانگرایی در اردوهای تیم ملی انجام شود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری با محوریت بررسی عملکرد تیم‌های ملی بانوان و مردان در مسابقات جهانی ریاض و بازی‌های آسیایی هانگژو و همین‌طور تصمیم گیری در مورد کمیت اعزام تیم‌های ملی جوانان به مسابقات جهانی مکزیک آغاز شد.

در بخش اول این جلسه با حضور کوروش باقری، به بررسی عملکرد دختران وزنه‌برداری ایران در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اختصاص داشت. 

بخش دوم جلسه کمیته فنی هم به بررسی عملکرد مردان وزنه‌برداری ایران در این دو رویداد اختصاص دارد و نواب نصیرشلال و بهمن زارع در جمع اعضای کمیته فنی  حاضر بودند.

قرار بر این شد تا در اردوهای آتی و به منظور تغییر نسل، اصل بر جوانگرایی باشد که این اتفاق با دعوت از نوجوانان و جوانان به اردوها محقق خواهد شد.

اعزام تیم به مسابقات جوانان جهان به میزبانی مکزیک در بخش مردان با تیم کامل(با نظر و تایید کادر فنی) و در بخش زنان پس از انجام رکوردگیری با تعداد محدود صورت پذیرد.

هم‌چنین قرار بر این شد تا در اردوهای بعدی تیم‌ملی و به صورت ادواری(با نظر کادر فنی و تایید کمیته فنی) از مربیان باشگاه‌های مختلف جهت حضور در اردو دعوت به عمل آید تا در کنار کادر فنی، نکات مختلف بررسی و در جهت پویایی بیش‌تر قدم برداشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha