کد خبر 222086
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

سردار نقدی:

زنان در دفاع مقدس به الگوی زن غربی پشت‌پا زدند/ زن ایرانی نماد مقاومت است

 زنان در دفاع مقدس به الگوی زن غربی پشت‌پا زدند/ زن ایرانی نماد مقاومت است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش‌آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس، گفت: زنان در دوران دفاع مقدس همه هستی خود را فدا کردند تا الگوی زن مسلمان و ایرانی را معرفی کنند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در اجلاسیه شهدای زن لرستان اظهار داشت: زنان شهید در جبهه ولایت و غیرت ایستادگی کردند و چون شمع سوختند تا روشنایی‌بخش محفل بشریت باشند.

وی افزود: زنان در دوران دفاع مقدس همه هستی خود را فدا کردند تا الگوی زن مسلمان و ایرانی را معرفی کنند و جهان را به گفتمان ایثار و شهادت دعوت کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید به اینکه زنان در دوران دفاع مقدس به الگوی زن غربی پشت‌پا زدند، عنوان کرد: مجاهدت این زنان ادامه‌دهنده مجاهدت زنان در صدر اسلام است.

وی با بیان اینکه الگوی شرقی متحجرانه زن را بدون هیچ نقشی در تاریخ‌سازی، سیاست و عرصه‌های اجتماعی معرفی می‌کند، بیان کرد: الگوی غربی نیز زن را ابزاری برای جذب سرمایه‌های بیشتر در تبلیغات معرفی کرده‌است.

نقدی با تأکید به اینکه عزت زن در به تکامل رساندن ویژگی‌های زنانه است، گفت: زن در تفکر غربی مقابل مرد احساس حقارت دارد، اما الگوی اسلامی نشان می‌دهد که زن می‌تواند به اوج اثرگذاری در میدان‌های سیاسی و اجتماعی برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha