کد خبر 222060
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

۹۶ درصد تسهیلات قرض‌الحسنه دور اول سفر رییس‌جمهور به کردستان پرداخت شد

۹۶ درصد تسهیلات قرض‌الحسنه دور اول سفر رییس‌جمهور به کردستان پرداخت شد

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان گفت: ۱۳ هزار و ۸۵۶ درخواست تسهیلات قرض‌الحسنه در دور اول سفر رییس جمهور به کردستان ثبت شد که ۱۱ هزار و ۵۸۲ مورد آن معادل ۹۶ درصد پرداخت شد.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ مراد علی بهمنی روز دوشنبه در نشست خبری در سنندج اظهار کرد: کردستان در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه درخواستی مردم در سفر استانی رییس جمهور، بین ۶ استان اول کشور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در زمینه رسیدگی به درخواست‌های مردمی جزو چهار استان اول کشور هستیم، افزود: در بخش ارزیابی هشت شاخص نظام ارتباطات مردمی، استاندار کردستان رتبه اول استانداران کشور را کسب کرد و استاندار تاکنون هزار و ۹۰۰ دیدار مردمی چهره به چهره داشته است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با اشاره به کسب رتبه سوم استانداری کردستان در زمینه ارتباطات مردمی، ادامه داد: استاندار کردستان ماهانه ۲ بار در سامانه سامد حاضر می‌شود و به درخواست های مردمی پاسخ می‌دهد.

بهمنی به نظارت و بازرسی کیفی و هوشمند بر عملکرد مدیران و دستگاه‌ها اشاره داشت و یادآور شد: سال گذشته به صورت نامحسوس ۳۰۰ مورد بازرسی از دستگاه‌های استان انجام شد.

وی تاکید کرد: برخی مدیران به علت عدم آشنایی با گلوگاه های فساد، مرتکب ترک فعل یا فعل می شوند؛ بنابراین به دنبال بستن گلوگاه‌های فساد و آگاه کردن مدیران هستیم.

وی با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد استانداری های کشور، از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون، استانداری کردستان رتبه برتر و عالی را کسب کرد، افزود: از لحاظ شاخص‌های مختلف ۹۴ درصد برنامه‌های استانداری محقق شده است که با رشد فراوانی نسبت به سال های قبل مواجه بود.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان، میزان تحقق عملکرد استانداری را در شاخص‌های عمومی بیش از ۹۶ درصد اعلام کرد و ادامه داد: این شاخص‌ها شامل رضایت‌مندی از خدمات با ۹۷ درصد تحقق، دسترسی توانخواهان و مناسب سازی فضای ادارات و ارتقای بهره‌وری با ۸۱ درصد تحقق، بهبود و تحول سازمانی با ۱۰۰ درصد تحقق، سهولت دسترسی به مسوولان با ۱۰۰ درصد و شفافیت عملکرد با ۹۶ درصد تحقق است.

بهمنی با اشاره به تحقق ۹۲ درصدی برنامه های استانداری کردستان در شاخص‌های اختصاصی، اضافه کرد: از جمله این شاخص ها ، شاخص امنیتی و انتظامی با ۹۹ درصد تحقق اهداف، توسعه مشارکت سیاسی با ۹۹ درصد تحقق و عمران شهری و روستایی با ۸۶ درصد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha