کد خبر 222031
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

سردار منتظرالمهدی خبر داد؛

سرنخ‌های جدید کارآگاهان پلیس در قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ ۴ مظنون شناسایی شدند

سرنخ‌های جدید کارآگاهان پلیس در قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ ۴ مظنون شناسایی شدند

سخنگوی پلیس از به دست آوردن سرنخ های جدید در قتل مرحوم مهرجویی توسط کارآگاهان خبر داد و گفت: امیدواریم که در کمترین زمان ممکن قاتل یا قاتلان اصلی شناسایی شوند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس اظهار کرد: استقرار تیم های ویژه پلیس و حضور شخص رئیس پلیس آگاهی فراجا به همراه کارآگاهان زبده در همان ساعات اولیه در محل حادثه حکایت از اهمیت موضوع و پیگیری پلیس برای کشف این حادثه ناگوار را دارد.

وی ادامه داد: تمام دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان قتل جمع آوری شده و عملیات بررسی صحنه جرم ساعتی پیش به اتمام رسید.

سخنگوی پلیس همچنین عنوان کرد: کارآگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله برداشتی از صحنه جرم هستند و تاکنون ۴ نفر مظنون شناسایی و ۲ نفر از آنها دستگیر شده است و ۲ نفر دیگر دیگر نیز بزودی دستگیر خواهند شد.

سردار منتظرالمهدی گفت: متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربینی وجود نداشته است و دروبین های ورودی شهرک نیز از مدت ها قبل خراب بوده و کار نمی کردند، با این وجود اطلاعات برخی از دوربین‌های موجود در مسیر و اطراف توسط کارآگاهان در حال بررسی است.

سخنگوی پلیس خاطرنشان کرد: سگ های ویژه کشف جرم، ردزنی هایی را بر اساس رد خون مقتولان در مسیر فرار قاتلان پیدا کرده اند و بالغ بر ۴۰۰۰ خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است و عملیات لازم در حال انجام است.

سردار منتظرالمهدی گفت: امیدواریم که در کمترین زمان ممکن قاتل یا قاتلان اصلی شناسایی شوند؛ پلیس به شدت در حال انجام تحقیقات است و اطلاعات لازم متعاقبا به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha