کد خبر 221979
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

دیدار سفیر ایران در عراق با همتای فلسطینی خود

دیدار سفیر ایران در عراق با همتای فلسطینی خود

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با همتای فلسطینی خود دیدار و درباره اوضاع منطقه و غزه گفت وگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق، «محمد کاظم آل صادق» سفیر کشورمان در عراق امروز در راستای اطلاع از آخرین تحولات نوار غزه و مناطق اشغالی و آشنایی با سفیر جدیدالورود فلسطین در عراق، به سفارت فلسطین در بغداد رفت.

در این دیدار آل صادق ضمن انتقاد از استانداردهای دوگانه کشورهای غربی در قبال رفتارهای وحشیانه نظامیان صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان و افراد کهنسال و بی دفاع در حملات به غزه، بار دیگر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین را یادآور شد.

سفیر فلسطین نیز با ارائه گزارشی از وضعیت مناطق اشغالی و میزان تلفات غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان، بر ضرورت الزام رژیم صهیونیستی از سوی جامعه جهانی نسبت به پای بندی به قطعنامه های سازمان ملل و توقف حملات علیه غیرنظامیان تاکید کرد.

با ورود عملیات «طوفان الاقصی» به نهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسراییل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده، با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۲۳۲۹ فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.

براساس گزارش های رسمی تاکنون ۹ هزارو ۴۲ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha