کد خبر 221944
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

رئیس سازمان بسیج رسانه: "اتوبوس مطالبه‌گری" در برخی شهرهای کشور راه‌اندازی شد

رئیس سازمان بسیج رسانه: "اتوبوس مطالبه‌گری" در برخی شهرهای کشور راه‌اندازی شد

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه امیدآفرینی در جامعه منجر به افزایش مشارکت در انتخابات خواهد شد گفت: "اتوبوس مطالبه‌گری" در برخی شهرهای کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ مرتضی کارآموزیان در آیین افتتاح کانون بسیج رسانه استان سمنان اظهار داشت: جهاد تبیین، خدمت و امیدآفرینی، سه وظیفه اصلی سازمان بسیج رسانه در سراسر کشور است. 

 وی افزود: بسیج رسانه باید در جهت‌دهی و جریان‌سازی بیش از گذشته فعالیت داشته و با همکاری مدیران شهرستان و اهالی رسانه شتاب دهنده اهداف عالی سازمان و مطالبه‌گر در زمینه‌های مختلف توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور باشند.

 رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی بیان کرد: رسانه‌ها در این جنگ نقش مؤثری در تبیین، اقناع و تغییر افکار عمومی به سمت امیدافزایی در جامعه دارند.

 کارآموزیان اضافه کرد: فعالان عرصه رسانه دل و قلبشان برای کشورشان می‌تپد، اما دوست دارند علاوه بر امید افزایی در بین مردم، مطالبات مردمی را پیگیری کرده و تا حصول نتیجه به سرانجام برسانند.

 وی گفت: این امر تعامل و وحدت مدیران استان، شهرستان‌ها به ویژه استاندار، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران و دیگران را می‌طلبد.

 رئیس سازمان بسیج رسانه در ادامه افزود: در برخی شهرها اتوبوس مطالبه‌گری راه‌اندازی شده است و در این کار ابتکاری، رسانه‌ها علاوه بر روایتگری پیشرفت‌ها، مسائل و مشکلات مردم را پیگیری می‌کنند.

 کارآموزیان به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب برای برگزاری این انتخابات پنج محور تعیین فرمودند که افزایش مشارکت در انتخابات جزو وظایف رسانه قرار دارد.

 به گفته وی، امیدافزایی در جامعه توسط رسانه‌ها به طور حتم به افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی کمک خواهد کرد.

 رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به افتتاح رسمی کانون بسیج رسانه‌ شاهرود گفت: این کانون از سال 1396 به طور غیررسمی فعالیت خود را آغاز کرده بود که امروز با ثبت کد و صدور شناسنامه به 215 کانون دیگر فعال کشور اضافه شد.

 کارآموزیان عنوان کرد: سعی ما بر این است که در راستای مأموریت ارزشمند بسیج رسانه برای پیشبرد اهداف مطالبه‌گری در زمینه‌های مختلف، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی قدم برداشته و حمایت مستمر از اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه بسیج رسانه داشته باشیم و خبرنگاران نیز مسائل روز را واکاوی و بر اساس واقعیت پیگیری و اطلاع‌رسانی کنند.

 رئیس سازمان بسیج رسانه کشور خاطرنشان کرد: کانون‌های بسیج رسانه گرمسار و دامغان نیز امروز (شنبه) با صدور شناسنامه افتتاح شد.

 وی گفت: بیشتر خبرنگاران و اهالی رسانه عضو سازمان بسیج رسانه هستند و کانون‌های بسیج رسانه کشور با همت و حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha