کد خبر 221816
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

به جلسه هیات مدیره نمی روم؛

گل‌محمدی: قراردادی با پرسپولیس ندارم/ تکلیفم فردا مشخص خواهد شد

گل‌محمدی: قراردادی با پرسپولیس ندارم/ تکلیفم فردا مشخص خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که فسخ قراردادش را به باشگاه داده است گفت: من با این باشگاه قرارداد ندارم و به خاطر تعهدی که در مربیگری دارم به تمرین آمده ام.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ یحیی گل محمدی که پس از چند روز در تمرین پرسپولیس شرکت کرده بود در مورد این اتفاق گفت: من قراردادی با باشگاه ندارم. تصمیم نهایی من بستگی به جلسه روز یکشنبه هیات مدیره دارد.

وی در مورد این که قراردادش را فسخ کرده است گفت: من با باشگاه قرارداد ندارم اما به سازمان لیگ هم نرفتم که قراردادم را فسخ کنم. اگر بخواهم به تیم دیگری بروم به سازمان لیگ خواهم رفت و قراردادم را فسخ کند.

اطلاعی از این که با مربیان دیگری صحبت کرده اند ندارم و چنین مسائلی را هم نشنیده ام. اتفاقاتی هم که در برخی رسانه ها منتشر می شود که بحث مالی دلیل نیامدنم است درست نیست و بخش کوچکی از این ماجراست. بخش عمده به خاطر وعده های تو خالی و بدقولی هایی است که انجام می دهند.

گل محمدی در مورد این که آیا رفتن درویش شرط شما برای ماندن است گفت: اصلا به این مسائل ورود نکنید. با رفتن یا ماندن درویش مشکلی حل نمی شود. این باشگاه با این تعداد قهرمانی باید درآمدزایی کند و پول پارو کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha