کد خبر 221631
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۷

«حیات» گزارش می‌دهد؛

شعار امروزت فلسطین باشد

شعار امروزت فلسطین باشد

چه خوب گفت شهید مرتضی مطهری که اگر حسین بن علی (ع) بود می گفت اگر میخواهی برای من عزاداری کنی و سینه بزنی شعار امروز تو باید فلسطین باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ کشته می‌شوند، خونشان ریخته می شود، ویران می‌شوند و البته غافلگیر. در روزگاری که انقلاب سنگ و فلاخن را تمسخر میکردند، حالا همانها نیز برایشان هراس انگیز شده اند. 

برنده و قدرت برتر به نظر می آمدند، برایشان پذیرفتنی نبود که در حمله ای قدرتمند و برق‌آسا غافلگیر شوند. رهبرمان فرموده بود که رژیم غاصب رفتنی است. از خیلی قبل‌تر هم نوید پیروزی حق بر باطل داده شده بود و البته که وعده خداوند حق است.

حاج احمد متوسلیان در آخرین سخنرانی خود روش حمله به اسرائیل را ترسیم کرد و گفت: روزی را نزدیک خواهیم نمود که اسرائیل چنان بترسد و در فکر این باشد که مبادا از لوله سلاحمان، به جای گلوله، پاسدار بیرون بیاید.

باشد که ما شبانگاهان بر سرشان بریزیم، همچون عقابان تیزپروازی که شب و روز برایشان معنا ندارد و باشد آنجایی به هم برسیم که با گرفتن هزاران اسیر از صهیونیست‏ها، به جهانیان ثابت کنیم که ما به اتکا به سلاح ایمان‌مان می‏جنگیم، نه به اتکای هواپیما، نه با موشک های سام، نه با تانک، نه با توپ، نه با آتش جنگ‏‌افزارهای مادی ‏مان.

خوب این تصویر را بینید. کوچکترین شهید نوار غزه نبیله نوفل تنها ۷ روز سن دارد.

شعارت امروزت فلسطین باشد
این تصویر کوچک‌ترین شهید حال حاضر غزه است، شهیده نبیله نوفل که فقط ۷ روز در این دنیا بود! شمر ۱۴۰۰ سال پیش به درک واصل شد اما شمر امروز را باید شناخت. او که خود را قوم برتر دنیا می داند و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نیست.

گلدا مایر نخست‌وزیر اسبق اسرائیل گفته بود: «بعد از هولوکاست، یهودی‌ها حق هر کاری را دارند». ضمن اینکه ما اسرائیلی‌ها، هرگز فلسطینیان را «بشر» نمی‌دانیم که برایشان «حقوق بشر» قائل بشویم. البته یهودیان، که خودشان را فرزندان خدا می‌دانند، معتقدند که خداوند سایر انسان‌ها را، مانند حیوانات، طفیلی آنها و برای خدمت‌گذاری آنها آفریده است.

به دلیل همین نگرش‌ها که منجر به ارتکاب انواع جنایت و ظلم و خیانت علیه بشریت شده و می‌شود، تورات اجازه تشکیل حکومت به بنی‌اسرائیل نداده است.
 حالا یک دنیا باید این تصویر را ببیند تا وقتی فردای قیامت خداوند پرسید: آنگاه که از دختر زنده به گور شده سوال می‌شود که به کدامین گناه کشته شد؟! معلوم شود که با دیدن این عکس دلشان چقدر لرزیده است.

 شاید در زمانه ما معیار حق‌طلبی همین جسد کوچک باشد برای دل‌هایی که با دیدن آن از غصه خون می‌شوند.

آنجا که کارشناس اسرائیلی می‌گوید: ضربه سختی خوردیم، با کشتن (شهید) سلیمانی فکر می‌کردیم داستان به پایان رسیده اما جانشینش به ما نشان داد که یک من ماست چقدر کره دارد. درست این جمله سید حسن نصرالله را دریافته بود که می گفت: تانک‌هایتان جلوی دوربین‌ها نابود خواهند شد. من به شما وعده می‌دهم در تصاویر پخش زنده‌ای حاضر خواهید شد که در آن گردان‌ها و تیپ‌های نظامی‌تان از بین خواهد رفت.

چه خوب گفت شهید مرتضی مطهری که اگر حسین بن علی (ع) بود می گفت اگر میخواهی برای من عزاداری کنی و سینه بزنی شعار امروز تو باید فلسطین باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha