کد خبر 221386
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

محسن رضایی: ایران به وعده خود برای حمایت از فلسطین پایبند است

محسن رضایی: ایران به وعده خود برای حمایت از فلسطین پایبند است

محسن رضایی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: فلسطین از این تاریخ منتظر کسی جز خدای متعال و ملت خود نمی ماند. جمهوری اسلامی ایران به وعده همیشگی خود برای حمایت از برادران و خواهران فلسطینی پایبند است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ محسن رضایی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: تحقیر هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس، پایان اتمام حجت مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی، سازمان‌های بین المللی و دولت اسلامی است.

فلسطین از این تاریخ منتظر کسی جز خدای متعال و ملت خود نمی ماند. جمهوری اسلامی ایران به وعده همیشگی خود برای حمایت از برادران و خواهران فلسطینی پایبند است.

گفتنی است  صبح (شنبه 15 مهرماه) «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد و در ادامه اخباری درباره موشک باران مواضع رژیم صهیونیستی منتشر شد.

فرمانده کل کتائب القسام اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه صهیونیست‌ها هم‌اکنون در وضعیت جنگی قرار دارند، از شهرک‌نشینان خواست به دستورات ارتش و نیروهای امنیتی عمل کنند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز بعد از این حملات اعلام کرد که نیروهای مقاومت طی عملیات صبح امروز حدود ۳۵ صهیونیست را به اسارت گرفته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha