کد خبر 221266
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

استاد دانشگاه‌های اردبیل:

«طوفان الاقصی» ناقوس مرگ اسرائیل را نواخت

«طوفان الاقصی» ناقوس مرگ اسرائیل را نواخت

استاد دانشگاه و کارشناس حوزه سیاسی اردبیل گفت: عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی ناقوس مرگ اسرائیل را به صدا درآورد و ابهت نظام شیطانی غرب را شکست.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محسن پناهیان، اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین معادلات جهانی را بر هم زده و توانمندی گردان‌های حماس و گروه‌های فلسطینی و لبنانی را در حمایت از انتفاضه فلسطین به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: در این عملیاتی گسترده و ترکیبی که از زمین، هوا و دریا رخ داده، نه تنها ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی زیر سوال رفته بلکه روحیه‌ای جدید در حماس و گروه‌های مقاومت دمیده شده تا درس عبرتی برای جنایتکاران عصر معاصر به ویژه رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای او باشد.

استاد دانشگاه و کارشناس حوزه سیاسی اردبیل گفت: ۷۵ سال است که رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه فلسطین و مسجدالاقصی به انواع جنایت دست می‌زند به طوری که بخش عظیمی از سرزمین فلسطین به غارت این رژیم رفته و مطابق با نقشه اولیه اراضی بسیاری از فلسطین به اشغال صهیونیسم درآمده است.

پناهیان افزود: سازمان ملل به جای صدور قطعنامه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، حرکت حماس و گروه‌های انتفاضه را محکوم کرده که این نشان می‌دهد که سازمان ملل از خط و خطوط حمایت خود از آزادیخواهان جهان عدول کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال ۱۹۴۷ اشغال اراضی فلسطین با یک برنامه‌ریزی گسترده با حمایت انگلیس رخ داده و بخش عظیمی از این سرزمین تاکنون به اشغال صهیونیسم‌ها درآمده اما باید از این به بعد به فکر مهاجرت از این منطقه بوده و سرزمین فلسطین را ترک کنند.

پناهیان اضافه کرد: تنها در غزه و کرانه باختری محدوده حضور فلسطینی‌ها را شاهد هستیم در حالی که بیش از ۸۰ درصد این سرزمین به تصرف رژیم غاصب صهیونیسم درآمده و امیدواریم با ید واحد امت اسلامی این رژیم جعلی رخت خود را از منطقه برداشته و فرار کند.

استاد دانشگاه و کارشناس حوزه سیاسی اردبیل بیان کرد: طوفان الاقصی نه تنها قدرت پوشالی صهیونیسم را نمایان کرد بلکه ادعای آنها در راه‌اندازی سامانه سپر موشکی گنبد آهنین و ابهت پوشالی را نیز از بین برد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: همان طوری که شهید سلیمانی به صراحت اعلام کردند، رژیم صهیونیستی ۸۰ سالگی خود را نمی‌بیند و به حقیقت عملیات طوفان الاقصی ناقوس مرگ این رژیم را به صدا درآورده است.

پناهیان حمایت جمهوری اسلامی ایران را از انتفاضه و مقاومت مردم فلسطین در برابر دژخیمان یادآور شد و تصریح کرد: امیدواریم مردم فلسطین به سرزمین مادری و زادگاه خود برگشته و امکان حضور و قدرت‌نمایی مردم مظلوم فلسطین را شاهد باشیم.

وی گفت: برخی کشورها تلاش می‌کنند تا پیروزی مقاومت را با حمایت ایران به برخی مسائل حاشیه‌ای ربط بدهند در حالی که در حملات اخیر ایران در کنار دفاع از حق مظلوم، سعی کرده تا تجهیزاتی را در اختیار جبهه مقاومت قرار ندهد.

پناهیان افزود: همان طوری که انصارالله یمن بر دشمنان خود پیروز شدند قطعاً مردم فلسطین نیز با قدرت بی‌نظیر ارزشی و معنوی خود بر رژیم صهیونیستی غلبه کرده و طعم نصرت الهی را خواهند چشید.

استاد دانشگاه و کارشناس حوزه سیاسی اردبیل در پایان ضرورت حمایت کشورهای اسلامی را از این حرکت سیل‌‎آسا یادآور شد و بیان کرد: قطعاً حمایت کشورهای اسلامی می‌تواند به تداوم پیروزی‌ها در این حرکت غرورآفرین کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha