کد خبر 221252
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

۱۵ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در ۶ ماه گذشته توسط مرزبانی کشف شد

۱۵ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در ۶ ماه گذشته توسط مرزبانی کشف شد

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۱۵ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در ۶ ماه گذشته توسط نیروهای مرزبانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا، در رزمایش دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله(ص) که صبح امروز در آب‌های پیرامونی بندرعباس به میزبانی دریابانی هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: با عنایت به حساسیتی که از دیرباز و امروز در تنگه هرمز وجود دارد، ضرورت داشت که در تنگه هرمز جهت انسجام ملی و جلوگیری از تهدیدات آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی، رزمایشی را داشته باشیم.

وی افزود: در حد یک لشکر، مجموعه دریابانی استان‌های جنوب کشور از روز دوشنبه رزمایش را آغاز کرده‌اند و به برکت قرار گرفتن در ماه ربیع‌الاول نام این رزمایش محمد رسول الله (ص) انتخاب شده است.

گودرزی عنوان کرد: وسعت این رزمایش 640 مایل مربع معادل 2 هزار و 71 متر مربع است و 75 شناور در کلاس‌های مختلف از استان‌های ساحلی حضور دارند و نیروی دریایی ارتش و سپاه نیز در برگزاری آن همکاری داشتند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری رزمایش، مهارت‌آموزی است و اعتقاد داریم این رزمایش‌ها نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت و واحدهای عملیاتی برای پاسخگویی کارآمد، آماده‌سازی می‌شوند.

فرمانده مرزبانی فراجا مقابله با سرقت‌های دریایی و مقابله با قاچاق مواد مخدر را از دیگر اهداف این رزمایش دانست و گفت: مقابله با انواع قاچاق در راستای تحقق شعار سال، دیگر هدف این رزمایش است. لازم به ذکر است بیش از 15 هزار میلیارد تومان کالای قاچاق توسط مجموعه مرزبانی در 6 ماهه نخست سال کشف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha