کد خبر 221141
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

سردار عبدالله پور؛ انجام مأموریت سپاه بدون حضور بسیجیان امکان‌پذیر نیست

سردار عبدالله پور؛ انجام مأموریت سپاه بدون حضور بسیجیان امکان‌پذیر نیست

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انجام مأموریت سپاه بدون وجود بسیجیان امکان‌پذیر نیست، گفت: مأموریت سپاه بدون کمک و همراهی بسیجیان امکان پذیر نبود و نیست.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سابق سپاه قدس گیلان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه با بیان اینکه کار اگر برای خدا انجام شود یقیناً مردم هم از آن کار راضی هستند، اظهار کرد: حمایت سردار سرلشکر حسین سلامی از شخص بنده در بحران‌ها بی‌نظیر بود که از فرمانده کل سپاه تشکر می‌کنم که نگاه ویژه‌ای به گیلان داشتند.

وی با اشاره به وجود سه شهید در لشکر قدس گیلان، گفت: سپاه قدس گیلان سه فرمانده شهید یعنی حاج حسین همدانی و مهدوی‌نژاد و حق بین داشته که باید سیره آنان سرلوحه امور مسوولان قرار گیرد.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با تأکید بر نقش سپاه در اجرای بسیاری از پروژه‌های عمرانی در این استان، افزود: سپاه همواره یار و یاور مردم و دولت بوده و از هیچ تلاشی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در کشور و به ویژه گیلان دریغ نکرده است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه انجام مأموریت سپاه بدون وجود بسیجیان امکان‌پذیر نیست، گفت: مأموریت سپاه بدون کمک و همراهی بسیج امکان پذیر نبود و امیدوارم از این ظرفیت به خوبی باز هم استفاده شود که قطعاً اینگونه هم است.

وی با بیان اینکه توجه به خانواده شهدا، یکی از راه‌های موفقیت در کشور است، تصریح کرد: خانواده شهدا نباید در بوروکراسی اداری گیر کنند، لذا باید همواره در کنار خانواده شهدا بوده و برای حل مشکلات آنان از هیچ کمکی دریغ نکنیم.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان، بسیجیان دوران دفاع مقدس را سرمایه کشور و گیلان دانست و گفت: به مانند بسیجیان جبهه رفته دوران دفاع مقدس دیگر پیدا نمی‌شود و باید به آنان توجه ویژه کنیم زیرا دل آنان بشکند باید به خدا پاسخگو باشیم.

عبدالله‌پور با بیان اینکه همواره سعی کردم با رفتارم باعث آرامش و امیدواری مردم به حل مشکلات کشور و نظام شوند، افزود: از هیچ فرد هیچ گله و شکایت نداشته و همه را می‌بخشم و هر فردی هم اگر از بنده گله دارد امیدوارم من را حلال کند.

گفتنی است در پایان این مراسم با تقدیر از سردار محمد عبدالله پور و با جکم سرلشکر سلامی، حمید دامغانی به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس گیلان معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha