کد خبر 221128
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

سردار یزدی: تخلفات به سرعت تبدیل به پروندههای قضایی شوند تا دچار مرور زمان نشوند

سردار یزدی: تخلفات به سرعت تبدیل به پروندههای قضایی شوند تا دچار مرور زمان نشوند

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: افزایش افسارگسیخته قیمت زمین و مسکن ما را با مشکلات عدیده و مردم را با سردرگمی و نارضایتی روبرو کرده است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛سردار محمدرضا یزدی در مراسم آیین رونمایی از سامانه پنجره واحد زمین گفت: متاسفانه در ماجرای سامانه پنجره واحد زمین گرفتار یک معضل جدی هستیم.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: افزایش افسارگسیخته قیمت زمین و مسکن ما را با مشکلات عدیده ای از جمله عدم شفافیت ضوابط و سازوکارها، نقایص در روش‌های اجرایی و خلاءهای قانونی روبرو کرده و موجب سردرگمی و نارضایتی بخش زیادی از مردم شده است. این وضعیت موجب بدنام شدن برخی مجریان و البته سوء استفاده دسته دیگری از آنان و صد البته سوءاستفاده سودجویان غیردولتی شده است.

وی ادامه داد: هر جا دستگاهها اطلاعات و داده‌هایشان را به اشتراک گذاشتند، موفق‌تر بوده‌ایم.

یزدی با تاکید بر اینکه تخلفات باید به سرعت تبدیل به پروندههای قضایی شوند و دچار مرور زمان نشوند، گفت: با همکاری معاون اول رئیس جمهور برای فرمانده سپاه و سایر نیروهای مسلح ابلاغی ارسال کردیم تا استان‌ها به خصوص استانداران از امکانات نیروهای مسلح از جمله ماهواره خیام استفاده کنند و با جمع و جور کردن همه توان اجرایی، قضایی و نظاریتی‌شان جلوی زیادی خواهی و مفاسد در حوزه زمین و مرتع را بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha