کد خبر 221106
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

بیش از ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

بیش از ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان از جریمه بیش از ۲۴ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت که اقدام به حمل و مباشرت ۳۱ هزار و ۶۲۶ لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت در این استان کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، ارسلان میری گفت: پرونده‌ای پیرامون مباشرت و حمل ۳۱ هزار و ۶۲۶ لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه پنجم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به اینکه به جز فرآورده نفتی، اتاق و شاسی یدکش خودرو حامل، قاچاق و فاقد مدارک و مستندات قانونی است، متخلف را علاوه بر ضبط کالای قاچاق به پرداخت ۲۴ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی کرمان این محموله قاچاق را هنگام بازرسی از یک دستگاه کامیون در محور کرمان به رفسنجان کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قاچاق سوخت طی چندسال اخیر در کرمان به دلیل نزدیکی به مرزهای جنوبی و شرقی تشدید شده و غیر از تاراج سرمایه های ملی کشور، هر از گاهی به حوادث دلخراشی نیز می انجامد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha