کد خبر 221070
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

لزوم ممانعت از تردد خودروهای پلاک شهرستان در تهران

لزوم ممانعت از تردد خودروهای پلاک شهرستان در تهران

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ممانعت از تردد خودروهای با پلاک شهرستان در برخی محدودهای پایتخت نیاز به مصوبه قانونی دارد و باید از نهادهای قانون گذار این مصوبه اخذ شود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، صبح امروز میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصدو هشتاد و دومین جلسه شورا با پرداختن به وضعیت ترافیک معابر تهران گفت: امیدواریم راهور با شهرداری بتواند طرح های موضعی و موضوعی خوبی را در راستای کاهش ترافیک تهران اجرا کند. گفتنی است ممانعت از تردد خودروهای با پلاک شهرستان در برخی محدودهای پایتخت نیاز به مصوبه قانونی دارد و باید از نهادهای قانون گذار این مصوبه اخذ شود.

احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران هم در این جلسه اظهار کرد: یکی از معضلات اصلی ما دوربین های سطح شهر است. وقت آن است مدیریت شهری برای اعتبارات دوربین ها جدی تر اقدام کنند. همه تلاش ما این بود که معابر برای خودروها و عابران پیاده مناسب شود، اما بخشی از ایمن سازی و مناسب سازی ها را برای موتورسیکلت ها نادیده می گیریم، امیدواریم به این موضوع توجه شود و حوزه آموزش شهرداری و راهور در این زمینه برنامه های لازم را پیش ببرند.

در ادامه مهدی عباسی با بیان اینکه تصادفات معابر را قفل می کند، گفت: زمانی که تصادف در معابر رخ می دهد،  ماموران راهور درگیر ترافیک هستند. می توان با همکاری بیمه ها شرایطی ایجاد شود که در بستر سامانه ها و پلیس من در لحظه تصادف بارگذاری شود و کارشناسان راهور سریع رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: در بعضی معابر برخی سد معبرها توسط خودروهایی که به صورت مورب پارک می کنند، ایجاد می شود به عنوان مثال برای یک مغازه خوراکی فروشی شاهد پارک نامناسب تعداد بسیاری خودرو هستیم که منجر به ترافیک می شود که امیدواریم راهور به این مهم نیز رسیدگی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha