کد خبر 221041
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

سروری:

معاونت شهرسازی پروانه مسکن ۲۵ متری نمی‌دهد

معاونت شهرسازی پروانه مسکن ۲۵ متری نمی‌دهد

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسکن ۲۵ متری نیاز خانواده ۲ نفره را نیز پاسخ نمی دهد و مشکلاتی همچون ترافیک را به دنبال خواهد داشت، لذا چنین مجوزی صادر نمی شود و مسکن ۲۵ متری ساخته نخواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، صبح امروز نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورا با بیان اینکه  بیش از ۴۰ درصد بودجه شهر به حمل و نقل اختصاص داده شده است، گفت: این هفته برای تهران هفته حمل و نقل است و به همین جهت در این هفته بزرگراه شهید بروجردی و چهار ایستگاه مترو افتتاح و ۶ ایستگاه نیز تا پایان سال افتتاح می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دولت در این زمینه همکاری خوبی داشته البته که باید همکاری اساسی صورت بگیرد، گفت: با نیروی انتظامی نیز باید همکاری انجام شود تا اقدام جدی صورت بگیرد.

سروری با اعلام اینکه معاونت شهرسازی اعلام کرده که پروانه مسکن ۲۵ متری را نمی دهد و در تهران امکان پذیر نیست، یادآور شد: مسکن ۲۵ متری نیاز خانواده ۲ نفره را نیز پاسخ نمی دهد و مشکلاتی همچون ترافیک را به دنبال خواهد داشت، لذا چنین مجوزی صادر نمی شود و مسکن ۲۵ متری ساخته نخواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ها موضوعی است که بارها برای آن نامه نگاری کردیم، یادآور شد: رئیس شورا تهدید جدی در این مورد داشت و نشان می دهد که ما علاقه نداریم نمایشگاه ها در نمایشگاه بین المللی برگزار شود و مردم آسیب ببینند.

سروری گفت: تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران و نماینده کل کشور است، لذا معرفی جاذبه ها و تبادلات با سایر پایتخت ها مورد اهمیت است که در همین راستا ثبت «روز تهران» در تقویم را دنبال کردیم.

وی با بیان اینکه ۵۰ اتوبوس برقی نیز وارد ناوگان خواهد شد، خاطرنشان کرد: این موارد به این دلیل است که خدمات رسانی بهتری در حوزه حمل و نقل صورت دهیم، اما دیگر دستگاه ها نیز باید وظیفه خود را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha