کد خبر 221018
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

حسن روشن در گفتگو با «حیات»:

استقلال هنوز مشکلات زیادی دارد که باید حل شود/ تا VAR نیاید وضع داوری ما همین است

استقلال هنوز مشکلات زیادی دارد که باید حل شود/ تا VAR نیاید وضع داوری ما همین است

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال و حواشی داوری این روزهای لیگ برتر صحبت کرد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال مدتی به خاطر تعطیلی مسابقات لیگ برتر در شرایط بازی نبود و برای همین طبیعی است که وضعیت مناسبی نداشته باشد. تعطیلی مسابقات لیگ به ضرر همه تیم‌هاست و باعث می‌شود تیم‌ها تا بیایند در شرایط بازی قرار بگیرند و به انسجام تاکتیکی لازم برسند مسابقات تعطیل شود و از همین رو کیفیت بازی‌ها با افت شدیدی مواجه خواهد شد و دیدید که این بازی سطح کیفی خیلی بالایی نداشت و مشخص بود یا بدون گل تمام می‌شود یا نهایتاً یک گل خواهد داشت. من خودم بازی را کامل ندیدم ولی همان مقداری که دیدم مشخص بود بازی جالبی از آب در نمی‌آید.

وی افزود: خوبی استقلال این است که در روزی که شاید وضعیت فنی خیلی خوبی هم نداشته باشد می‌تواند گلیمش را از آب بیرون بکشد و بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارد. مس رفسنجان هم تیم خوبی است و شکست دادن این تیم در خانه خودش کار راحتی نیست. استقلال هنوز مشکلات زیادی دارد که باید برطرف شود، برخی از آنها مسائل مالی است که روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و بخشی هم به تقویت نفرات تیم برمی‌گردد که اگر در پیش فصل اتفاق نیافتاد باید در نیم فصل رخ دهد تا تیم نقاط ضعفش را برطرف کند. حالا که میان خطیر و نکونام آشتی کنان رخ داده انتظار می‌رود تعامل بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم.

پیشکسوت استقلال در رابطه جنجال‌های این روزهای داوری خصوصاً در مورد دیدار پرسپولیس مقابل گل گهر هم خاطرنشان کرد: من آن بازی را ندیدم و فقط تصاویرش را دیدم که گل سالم تیم گل گهر ظاهراً گرفته نشده است. اشتباه داوری همیشه در فوتبال وجود داشته و دارد و خواهد داشت چون خطای انسانی است نمی‌توان به آن ایرادی گرفت ولی می‌شود این مشکل را با ورود VAR برطرف کرد که متاسفانه عزم جدی در خصوص آن وجود ندارد. تا زمانی که VAR نیاید این اعتراضات و اشتباهات وجود و نمی‌تواند به آن خرده‌ای گرفت.

روشن در مورد شکست تیم امید ایران در مسابقات آسیایی هم توضیح داد: اگر نتیجه‌ای غیر از این رخ داده بود باید تعجب می‌کردیم. ما از ضعف برنامه ریزی رنج می‌بریم و همیشه می‌گوییم دور بعدی به المپیک صعود خواهیم کرد و در شرایطی که 4 سال برای برنامه ریزی آن وقت داریم می‌گذاریم یک ماه مانده به مسابقات تازه یادمان می‌افتد سرمربی انتخاب کنیم. با این شرایط اگر تیم امید نتیجه می‌گرفت عجیب بود. مطمئن باشید اگر از الان برای دور بعدی برنامه ریزی نداشته باشیم باز هم همین خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha