کد خبر 220991
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

از ابتدای سال تاکنون؛

بیش از 13هزار و پانصد دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران انجام شد

بیش از 13هزار و پانصد دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران انجام شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت:از ابتدای سال جاری بیش از 13هزار و پانصد دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در سامانه سجایای بنیاد ثبت شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ عباسعلی رضایی بعداز ظهرامروز دوشنبه ۱۷مهرماه در شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران که با حضور معاونین و رؤسای ادارات ستادی و شهرستان‌های تابعه در سالن شهدای ترور ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار داشت:  عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی ضمن واردآوردن ضربه سخت و مهلک به بدنه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی، نشان داد که خون شهدای جبهه مقاومت به زودی زود آزادی قدس شریف را به دنبال خواهد داشت.

وی رسوخ رزمندگان جبهه مقاومت در اعماق سرزمین‌های اشغالی را کاری بزرگ، شگرف و غیرقابل توصیف یاد کرد و افزود: نیروهای جبهه مقاومت پیروز این میدان هستند و تحقق وعده امام خمینی(ره) مبنی بر زوال رژیم غاصب اسرائیل نزدیک است.

این مقام مسئول در ادامه با قدردانی از تلاش خادمان خاندان شهدا و ایثارگران در خدمت‌رسانی به بهترین خلق خدا، تصریح کرد: خدمت به والدین شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز فرصت است و همه ما باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهرمند شویم؛ تکریم ایثارگران بعنوان یک سند بالادستی و وظیفه ذاتی و اخلاقی ما است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران پاسخگویی سریع، دقیق و درچهارچوب قانون به درخواست ایثارگران و نیز مکاتبات اداری را لازمه ارائه خدمات مطلوب برشمرد و بیان داشت: مجموعه بنیاد شهید بعنوان یک نهاد انقلابی باید در بهترین حالات در میان سایر نهادها و دستگاه‌ها باشد و این امر نیازمند کار جدی و حضور فعال رؤسای بنیاد در شهرستان‌های تابعه است.

رضایی در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح سپاس و دیدار با ایثارگران با هدف احصاء مشکلات و رفع نیازها با مشارکت همه نهادها و دستگاه‌ها در شهرستان‌های استان تهران در حال اجرا است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۳هزار و پانصد دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در سامانه سجایای بنیاد شهید ثبت شد که این تعداد از دیدار منطبق با برنامه عملیاتی پیشبینی شده است.

وی با بیان اینکه نیازهای حوزه سلامت و درمان ایثارگران با تغییر شرایط سنی آن‌ها نیازمند بروزرسانی است، تأکید کرد: ارائه خدمات بهداشتی مطلوب، دردسترس بودن این خدمات و نیز ویزیت ایثارگران توسط پزشک پایش سلامت از اولویت‌های حوزه سلامت ایثارگران است که این موضوع را شخصاً و به صورت مدام پیگیری می‌کنم.

رضایی برگزاری کنگره شهدای استان تهران را رویدادی تأثیرگذار خواند و ادامه داد: در راستای برگزاری این کنگره، برنامه‌های متعددی نیز برنامه ریزی شده که معاونت فرهنگی و رؤسای بنیاد در شهرستان‌ها باید با مجموعه سپاه در تعامل و هم افزایی کامل باشند.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران در پایان با تأکید بر حفظ حرمت ایثارگران، رعایت اخلاق اسلامی و صیانت از کارکنان در مجموعه بنیاد شهرستان‌های استان تهران، چند توصیه اخلاقی نیز به مدیران داشت.

براساس این گزارش پیش از سخنان مدیرکل، رؤسای شهرستان‌ها تابعه، معاونان ستادی و رؤسای ادارات هراست و نیز ارزیابی عملکرد، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات گزارشی از چالش‌ها و توصیه‌هایی پیرامون افزایش بهره وری در حوزه‌های تخصصی خود ارائه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha