کد خبر 220962
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

طوفان ‌الاقصی اقدامی غرورآفرین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی است

طوفان ‌الاقصی اقدامی غرورآفرین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی است

امام جمعه دیواندره گفت: طوفان ‌الاقصی اقدامی قدرتمندانه و غرورآفرین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی است و امیدواریم با حمایت تمام ملت‌های مسلمان به خصوص حمایت ایران اسلامی پیروزی قطعی از آن ملت مردم فلسطین شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ماموستا جلال مرادی اظهار کرد: استکبار جهانی و اسرائیل غاصب مهم‌ترین هدفشان قدرت‌طلبی، سلطه‌جویی و حاکمیت در جهان است.

وی به اقدام جنایتکارانه و ضدانسانی رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی علیه ملت فلسطین گریزی زد و گفت: قدس محور مسئله فلسطین است و آزادسازی آن هدف مبارزه این ملت آزادی‌خواه و باید تا تحقق این مهم ادامه داشته باشد.

ماموستا مرادی در ادامه با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبر مکرم اسلام می‌فرماید "ای پیامبر هرگز یهود و نصارا از تو خشنود نمی‌شود، مگر آنکه از آیین (تحریف یافته) آنان پیروی کنی لذا دشمنی آنها ادامه خواهد داشت" افزود: طوفان ‌الاقصی عملیاتی قدرتمند و قوی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی است که موجب خوشحالی تمام مسلمانان جهان شد چرا که همه مسلمانان به اولین قبله خود در فلسطین اشغالی تعصب دارند.

امام جمعه دیواندره خاطرنشان کرد: ثواب ادای یک رکعت نماز در مسجدالحرام برابر با 100 هزار رکعت در مسجدالنبی 10 هزار رکعت و در مسجدالاقصی به عنوان نخستین قبله مسلمانان 5 هزار رکعت است.

ماموستا مرادی با بیان اینکه مسجدالاقصی یا «حرم‌الشریف» مبادا معراج پیامبر مکرم اسلام و قبله نخست مسلمانان است، گفت: طوفان ‌الاقصی اقدامی قدرتمندانه و غرورآفرین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی است.

وی ابراز امیدواری کرد، با حمایت تمام ملت‌های مسلمان به خصوص حمایت ایران اسلامی پیروزی قطعی از آن ملت مردم فلسطین شود.

این عالم اهل سنت افزود: این حرکت غرورآفرین نشان از قدرت حق در برابر باطل است و تا پیروزی نهایی مسلمانان و آزادسازی قدس شریف باید استمرار داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha