کد خبر 220937
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

امام جمعه میامی:

«قاطعیت در اجرای عدالت» ویژگی نیروی انتظامی است

«قاطعیت در اجرای عدالت» ویژگی نیروی انتظامی است

امام جمعه میامی با بیان اینکه « قاطعیت در اجرای عدالت» ویژگی نیروی انتظامی است، گفت: تامین امنیت کار ویژه بزرگ این نیرو محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام محمد عزیزی صبح دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی میامی به میزبانی فرماندهی انتظامی شهرستان ضمن بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت کشورمان، نقش اساسی دارد، تاکید کرد: امنیت یک امر تبلیغاتی نیست و در کشور ما به معنای واقعی وجود دارد.

وی با بیان اینکه نخستین کاری که نیروی انتظامی و مسئولان باید صورت دهند قصد غرب الهی است و اینکه هر قدمی که این افراد بر می‌دارند باید برای مردم باشد، تاکید کرد: اهمیت کار فراجا به رسالت و مأموریت آن یعنی تأمین امنیت است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نیروی انتظامی همیشه باید مقتدرانه عمل کند چرا که امنیت مردم در ذیل سایه نیروی انتظامی قرار می‌گیرد.

عزیزی اقتدار به معنای قاطعیت در اجرای عدالت و قانون را ویژگی فراجا دانست و تاکید کرد: قانون گرایی یکی از مهمترین ویژگی‌های نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه طوفان الاقصی در فلسطین کار بسیار بزرگی بود و ضربه مهلکی به بدنه صهیونیست‌ها وارد آورد، تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره فرمودند، پایان کار اسرائیل نزدیک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha