کد خبر 220915
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

سمنان خود آماده ۲ رویداد مهم فرهنگی می‌کند

سمنان خود آماده ۲ رویداد مهم فرهنگی می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آمادگی استان برای میزبانی دو رویداد مهم فرهنگی خبر داد و گفت: همایش گرامیداشت «ابن یمین فرومدی» و مرحوم «آیت الله اختری» برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ فرشید فلاح ظهر دوشنبه در نشستی با معاون سینمایی و کارکنان بخش‌های مرتبط در مجموعه ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: استان سمنان خود را برای میزبانی دو رویداد مهم در آبان ماه آماده می‌کند.

وی از برگزاری آئین نکوداشت ابن یمین فرومدی در آبان ماه سال جاری خبر داد و ابراز کرد: این برنامه طی دو روز در شاهرود و فرومد برگزار خواهد شد و مهمانانی از اقصی نقاط کشورمان در آن حضور خواهند داشت.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری مراسم گرامی داشت مرحوم آیت الله اختری امام جمعه اسبق سمنان خبر داد و گفت: این برنامه نیز با حضور مهمانانی از داخل و خارج از استان برگزار می‌شود.

فلاح با بیان اینکه از جمله مهمترین برنامه‌های ما در آبان ماه آئین هفته کتاب و کتابخوانی است، بیان داشت: از آنجا که سمنان در زمره ده شهر دوست دار کتاب معرفی شده، برنامه‌های امسال به صورت جدی و ویژه برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه همایش فعالان صنعت چاپ از دیگر برنامه‌های مهم استان محسوب می‌شود، گفت: در این همایش قرار است از برترین‌های حوزه چاپ و صنعت نشر استان تقدیر شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان طرح قرآنی بشری را از برنامه‌های دیگر پیش رو در آبان ماه سال جاری دانست و گفت: آمادگی لازم برای اجرای این طرح معنوی در حوزه قرآن را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha