کد خبر 220892
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

قهرمان شیرجه: قبول نکردم برای آمریکا مسابقه دهم، با پرچم ایران حاضر شدم

قهرمان شیرجه: قبول نکردم برای آمریکا مسابقه دهم، با پرچم ایران حاضر شدم

قهرمان شیرجه پیشکسوتان جهان گفت: در مسابقات جهانی مسؤولان تیم ملی شیرجه آمریکا نام من را از این کشور به فدراسیون جهانی دادند اما من قبول نکردم و با پرچم ایران در مسابقات جهانی حضور یافتم.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، قائم میرابیان در حاشیه حضور خود در همدان اظهار کرد: ۲۰ سال بود که به همدان سفر نکرده بود واقعا برای دیدن همدان دلتنگ بودم، طی این مدت همدان تغییرات بزرگی داشته است.

وی افزود: همواره به استان و کشورم عرق و تعصب داشته‌ام و علیرغم پیشنهاداتی که برای حضور در تیم‌های دیگر دنیا به من شد هیچ وقت غیرت ایرانی خود را زیر پا نگذاشتم و همواره قلبم برای ایران می‌تپد.

قهرمان شیرجه پیشکسوتان جهان گفت: در مسابقات جهانی پیشکسوتان جهان که در ژاپن برگزار شد مسئولان تیم ملی شیرجه آمریکا نام من را از این کشور به فدراسیون جهانی دادند اما من قبول نکردم و با پرچم ایران در مسابقات جهانی حضور یافتم و این از نظر مدالی به ضرر آمریکا شد.

وی ادامه داد: در این دوره حدودا ۶۰۰ شیرجه‌رو در ۱۲ رده سنی از ۲۱ کشور دنیا حضور پیدا کردند، در برخی از رده‌های سنی قهرمانان بازنشسته جهان و المپیک حضور داشتند و در بعضی از رده‌های سنی سطح رقابت به نسبت رده سنی خودشان خوب بود، ولی در بعضی از رده‌ها سطح مسابقات مانند مسابقات جهانی بود و سطح کیفی بسیار بالا بود.

میرابیان افزود: بدون چشمداشتی می‌خواهم تجربه‌هایی که در کنار مربیان تیم ملی آمریکا به دست آوردم در اختیار نوجوانان و جوانان کشور و استانم قرار دهم و در حال حاضر به عنوان کمک مربی تیم ملی آمریکا مشغول به کار و در حال تجربه کسب کردن هستم تا به کشورم خدمت کنم.

وی افزود: نمی‌توانم کشورم را فراموش کنم و همواره سعی کردم در قامت مربی و ورزشکار دینم را به کشور ادا کنم و در زمان سرمربیگری ورزشکارانی که تربیت کردم همچنان در تیم ملی ایران حضور دارند.

مربی تیم ملی جوانان آمریکا در خصوص جایگاه شیرجه استان تصریح کرد: شیرجه همدان در گذشته جایگاه بالایی در کشور داشت و مرحوم عادل میرابیان، فیاض و من مدال‌های زیادی برای استان کسب کردیم و امیدواریم شیرجه همدان جایگاه خود را بدست آورد و در این راستا هر کمکی از دستم برآید کوتاهی نخواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha