کد خبر 220888
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

سردار رضایی:

عملیات طوفان الاقصی هدیه بزرگ به مردم دنیا و امت مسلمان بود

عملیات طوفان الاقصی هدیه بزرگ به مردم دنیا و امت مسلمان بود

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی هدیه بزرگ به مردم دنیا و امت مسلمان بود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نشست با وابستگان نظامی و انتظامی مستقر در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته فراجا، اظهار داشت: ایران اسلامی در یک سال گذشته با وجود توطئه‌هایی که از خارج مرزها مدیریت می‌شود، پیشرفت بسیار خوبی در حوزه فنی، علمی، تکنولوژی به خصوص در بخش نظامی داشته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته فتنه و جنگ ترکیبی را به جمهوری اسلامی تحمیل کردند، افزود: این فتنه در سایه رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم و نیروهای انتظامی خنثی شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحلیل حوادث سال گذشته حاکی از قدرت ارتباط مردم با رهبری بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران توان نظامی و دفاعی فوق‌العاده دارد که دشمنان نیز به آن اذعان دارند اما باور داریم قدرت اصلی ما از ایمان مردم و ارتباط میان ملت و رهبری نشأت می‌گیرد.

سردار رضایی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بیش از ۸۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ۱۵ کشور دارد و باور داریم همه همسایگان ما خوب و قابل احترام هستند.

به گفته جانشین فرمانده کل انتظامی، البته برخی کشورها برای مدتی از استکبار خط گرفته و فریب خورده‌اند اما باور داریم این همسایگان نیز بالاخره بازگشته و ایران را بهترین دوست خود می‌یابند.

سردار رضایی با قدردانی از جهاد اسلامی و مردم مظلوم فلسطین گفت: عملیات طوفان الاقصی هدیه بزرگ به مردم دنیا و امت مسلمان بود که ضربه مهلکی به رژیم غاصب قدس زده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۷۰۰ تن مواد مخدر در کشور کشف شد و یک هزار باند منهدم شدند و این دستاورد با نثار خون شهدا اتفاق افتاده است.

به گفته سردار رضایی، یکی از موفق‌ترین پلیس در حوزه شهروندی، پلیس آگاهی در کشف جرم و امنیت اجتماعی است و امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به جز رژیم غاصب که ماهیتش برای ما پذیرفتنی نیست، آماده همکاری با همه کشورها برای مبارزه با جرم و جنایت است و آمادگی دارد تجربیات و دستاورهای علمی خود را در اختیار همه کشورها قرار دهد.

جانشین فرمانده کل انتظامی تاکید کرد: یکی از ضرورت‌های پلیس در عرصه جهانی مقابله با گروه‌های تروریستی و جرایم سازمان‌یافته است که جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال است که در خط مقدم مبارزه با این گروه‌ها است و زخم خورده آن است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: تنها راه مقابله با این گروه‌ها که از ابزار استکبار برای پیشبرد توطئه است، همکاری میان کشورها است و آمادگی داریم در این راه به صورت دوجانبه و چندجانبه با کشورها همکاری داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha