کد خبر 220887
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

بیانیه سفیر فلسطین در ایران در واکنش به اتفاقات سرزمین‌های اشغالی

بیانیه سفیر فلسطین در ایران در واکنش به اتفاقات سرزمین‌های اشغالی

سفیر فلسطین در ایران با تاکید بر اینکه ملت مبارز فلسطین در حال حاضر از سرزمین و مقدسات خود دفاع می‌نماید از امت اسلامی و جامعه بین المللی خواست در این شرایط در کنار فلسطین باشند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سلام الزواوی سفیر دولت فلسطین در تهران در خصوص وقایع اخیر در سرزمین‌های اشغالی و مقاومت فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه خانم الزواوی آمده است: «رهبری فلسطین به طور مکرر از به بن بست رسیدن افق های سیاسی و عدم دستیابی ملت فلسطین به حقوق مشروعه خود که همانا تعیین سرنوشت و تشکیل دولت مستقل فلسطینی است هشدار داده بود. همچنین نسبت به اقدامات خصمانه و تحریک آمیز نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجد الاقصی و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی گوشزد کرده بود.»

سفیر فلسطین در ایران با تاکید بر اینکه ملت مبارز فلسطین در حال حاضر از سرزمین و مقدسات خود دفاع می نماید از امت عربی و اسلامی و جامعه بین المللی درخواست کرد که در این شرایط در کنار فلسطین باشند.

الزواوی تصریح کرد: منطقه هرگز صلح، امنیت و پایداری را بدون رسیدن ملت فلسطین به حقوق مشروعه خود از جمله تشکیل دولت مستقل به پایتختی قدس شریف نخواهد دید.

وی در پایان عامل وضعیت کنونی در سرزمین های اشغالی و عدم امنیت در منطقه را سیاست یک بام و دو هوای جامعه جهانی و همچنین سکوت نسبت به اقدامات مجرمانه و نژاد پرستانه نیروهای اشغالگر اسرائیلی دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha