کد خبر 220806
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

«حیات» گزارش می‌دهد؛

تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر

تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم با انجام هشت بازی پیگیری شد و به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر  فوتبال ایران هم با انجام 8 دیدار مختلف در سه روز برگزار شد و به پایان رسید و نتایج مختلفی در این دیدارها به ثبت رسید و در این میان با وجود 2-3 بازی پرگل در این هفته در کل هفته نسبتاً کم گلی را شاهد بودیم و تیم‌های تراکتو و سپاهان با برتری قاطع 4 گله بهترین نتایج این هفته از رقابت‌ها را کسب کردند.

شاگردان پاکو خمز که به روزهای خوبشان رسیده‌اند و بعد از نتایج انتقاد آمیز هفته‌های نخست حالا تیم سرپا و روی فرمی هستند که نتایج خوبی کسب می‌کنند و کم کم باید آنها را در بین مدعیان لیگ برتر قرار داد و به انسجام تاکتیکی خوبی رسیده‌اند و هماهنگی خوبی میان بازیکنانشان برقرار شده است. از سوی دیگر هم سپاهان اصفهان بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پر حرف و حدیث و کسر امتیاز بابت حکم کمیته انضباطی و البته لغو دیدار آسیایی مقابل الاتحاد، به خوبی انسجام تیمی و شرایط روحی خودشان را حفظ کرده و با زدن 4 گل به صنعت نفت قدرت خودشان و انگیزه‌شان برای برگشتن به صدرجدول را به رخ کشیدند. سرخابی‌های پایتخت هم همچنان به بردهای اقتصادی خودشان ادامه می‌دهند و اگرچه شرایط آرمانی ندارند ولی به هر شکل ممکن سه امتیاز بازی‌ها را دشت می‌کنند.

ذوب آهن هم با محمد ربیعی به نتایج خوب خودش ادامه می‌دهد و ملوان هم در دربی شمال کشور با شکست دادنِ نساجیِ آسایی دست به کار بزرگی زد.

به همین بهانه تیمی منتخب از برترین نفرات این هفته مسابقات تشکیل دادیم که به شرح زیر است:

دروازه‌بان: سیدحسین حسینی (استقلال)

گلر استقلال پس از بازگشت از اردوی تیم امید در اوج آمادگی قرار دارد و امسال کمر بسته تا خاطرات تلخ سال گذشته را به دست فراموشی بسپارد و عملکرد خوب و قابل قبولی از خودش به نمایش بگذارد. او در دیدار این هفته مقابل مس رفسنجان عملکرد خوبی برای تیمش داشت و با سیوهای به موقعش مانع فروپاشی دروازه استقلال شد و باعث شد تک گل این تیم حفظ شده و سه امتیاز به حساب آبی‌های پایتخت واریز کند.

مدافع راست: دانیال اسماعیلی‌فر (پرسپولیس)

مدافع راست پرسپولیس بعد از رهایی از بند مصدومیت روز خوبی در ترکیب تیمش به نمایش گذاشت و مزد بازی خوبش را هم در برابر گل گهر با دادن تک پاس گل این بازی گرفت تا شهاب زاهدی هم بالاخره موفق شود برای این تیم گلزنی کند. اسماعیلی  فر از خوب های پرسپولیس در هفته بود و نماینده این تیم در ترکیب اصلی است.

مدافع میانی: میلاد باقری (ملوان)

تیم فوتبال ملوان این هفته دست به کار بزرگی زد و دربی شمال کشور را موفق شد برابر نساجیِ آسیایی با پیروزی به پایان برساند. تک گل این بازی را میلاد باقری، مدافع پیش تاخته انزلی چی ها به ثمر رساند و ثبت یک کلین شیت و گل زنی در بازی به این مهمی قطعاً دلیل محکمی برای حضورش در تیم منتخب هفته است.

مدافع میانی: عارف آقاسی (تراکتور)

مدافع میانی تراکتور هم از خوب های تیمش در روز فوق العاده‌ای بود که شاگردان خمز رقم زدند و در کنار فعالیت های دفاعی مفید و کم اشتباهی که داشت، یکی از گل های تیمش را هم در این بازی به ثمر رساند تا در بین برترین های تیمش و برترین های این هفته قرار بگیرد.

مدافع چپ: میلاد زکی‌پور (سپاهان)

مدافع تیم فوتبال سپاهان هم همچنان به عنوان یک ستاره در ترکیب تیمش می‌درخشد. میلاد زکی پور هم در فعالیت های دفاعی به خوبی مانع نفوذ از جناحی می‌شود که در آن حضور دارد و هم در حملات حضور مفید و موثری دارد و با یک پاس گل این را به اثبات رساند.

هافبک میانی: سعید مهری (استقلال)

مهری در فصل جدید جای ثابتی در ترکیب استقلال و چینش خط هافبک این تیم نداشته ولی هر موقع به میدان آمده مفید واقع شده است. او مقابل مس رفسنجان روی تک گل بازی تاثیر مستقیم گذاشت و یکی از برترین‌های تیمش در این میدان بود که در بین نفرات منتخب هفته جا گرفت.

هافبک هجومی: آریا یوسفی (سپاهان)

هافبک جدید طلایی پوشان این روزها یک ستاره در ترکیب تیمش است و با یک گل زده و یک پاس گل اثر گذاری خودش را روی برتری پر گل طلایی پوشان مقابل صنعت نفت به نمایش گذاشت و بعد از آل کثیر دومین بازیکن موثر این تیم در بازی هفته هفتم بود.

هافبک هجومی: سیامک نعمتی (تراکتور)

سیامک نعمتی در تراکتور در حال بازگشت به روزهای خوبش است. او یک خط جلوتر و به عنوان هافبک راست در ترکیب تیمش به میدان می‌رود و در جریان برتری 4 گله این هفته تراکتوری‌ها مقابل آلومینیوم هم توانست برای سرخپوشان تبریزی گلزنی کند تا یکی از نفرات خوب تیمش باشد.

مهاجم کناری: عارف رستمی (تراکتور)

عارف رستمی یک مهاجم خوب در ترکیب تراکتور در فصل جاری بوده و توانسته تا حدودی مشکلات خط حمله تیمش را برطرف کند. او برای تیمش مقابل آلومینیوم گلزنی کرد و یکی از نمایندگان تراکتور در جمع برترین‌های هفته محسوب می‌شود.

مهاجم کناری: محمدجواد محمدی (ذوب آهن)

مهاجم ذوب آهن با دو بار گلزنی برای این تیم در هفته هفتم یکی از برترین ها بود و حتی می‌تواند لقب ستاره هفته را هم به خودش اختصاص دهد. او یکی از مدعیان آقای گلی فصل جدید هم محسوب می‌شود و روند خوبی در تیمش در پیش گرفته است.

مهاجم نوک: عیسی آل کثیر (سپاهان)

بالاخره مشکل قراردادش با طلایی پوشان حل شد توانست برای این تیم به میدان برود و شروع خیلی خوبی هم داشت. دو گل زده از 4 گل سپاهان در تقابل با صنعت نفت روی شم گلزنی بالای عیسی به ثمر رسید و این تیم توانست با کمک او برد قاطعی در هفته هفتم مقابل حریفان کسب کند.

سرمربی: ژوزه مورایس (سپاهان)

سرمربی پرتغالی سپاهان تیمش را به خوبی آماده رقابت های لیگ برتر کرده و اجازه نداد حواشی اخیر روی شرایط روحی بازیکنانش تاثیر بگذارد و بازگشت  فوق العاده ای به لیگ برتر داشتند و عزمشان را برای بازگشت به صدر جدول جزم کرده‌اند. به همین دلیل با وجود نتیجه خوب تیم تراکتور، مورایس سرمربی هفته هفتم لیگ برتر لقب می‌گیرد.

تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha